پیشگامان

افق ای تی

پیشگامان

افق ای تی

تزریقات نیاوران

تزریقات نیاوران

تزریقات نیاوران؛ ویژگی های تزریق شما


رایج ترین نوع تزریق، تزریق زیر جلدی است:


تزریقی کم عمق، در هیپودرم (لایه بالایی پوست) است. دارو به آرامی در بدن پخش می شود.


پزشک شما ممکن است یک تزریق عضلانی نیز تجویز کند:

این یک تزریق عمیق تر به یک عضله بزرگ است. سپس دارو با سرعت بیشتری منتشر می شود.


یعنی: این ۲ نوع تزریق را می توان به اختصار “SC” و “IM” در نسخه ها نشان داد.


قبل از درمان

هنگامی که داروی تزریقی خود را از داروخانه می گیرید، از آن ها بپرسید که چگونه باید آن را نگهداری کرد. هنگام بازگشت به خانه، حتماً دستورالعمل های نگهداری دارو را دنبال کنید.


 


لطفاً توجه داشته باشید: اگر دارویی که برای شما تجویز می شود رافیلاک است (شما احتمالاً یک زن باردار هستید)، مطمئن باشید که این درمان می تواند توسط پرستار بدون حضور اجباری پزشک انجام شود. زمان نظارت ۲۰ دقیقه پس از تزریق توصیه می شود.


در هر صورت، فراموش نکنید که تمام موارد لازم را که در نسخه ذکر شده است آماده کنید! اگر نمی توانید بیایید یا از یکی از اقوام درخواست کنید، می توانید آن را در خانه خود تحویل بگیرید.


 


اطلاعاتی که باید به پرستار خود بدهید

قبل از تأیید درخواست قرار ملاقات خود در مهرآوران ، از شما خواسته می شود جزئیات درمان خود را ارائه دهید.


در اینجا مواردی وجود دارد که به ویژه برای پرستار در مورد تزریقات مفید هستند:


تعداد دفعات تزریق و مدت زمانی که به آنها نیاز دارید را مشخص کنید.


همچنین ماهیت داروی تجویز شده (ضد انعقاد، آنتی بیوتیک و غیره) یا نام آن را وارد کنید.


مشخص کنید که آیا تزریق باید در یک زمان ثابت انجام شود (این مورد در مورد داروهای ضد انعقاد و تزریقات برای F.I.V است به ویژه).


زمانی که آخرین تزریق انجام شده را وارد کنید (مخصوصاً برای تزریق زیر جلدی). این به پرستار اجازه می دهد تا شما را در یادگیری ژست تزریق خود همراهی کند.


 


در میان بسیاری از درمان های انجام شده توسط یک پرستار: تزریق. تزریق روشی برای تزریق یک محصول و/یا دارو به شکل مایع یا گاز در بدن است. انواع مختلفی از تزریق وجود دارد. در این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت.


 


تزریق داخل جلدی

تزریق داخل جلدی (ID) عمدتاً برای ایجاد تشخیص و برای مطالعه میزان پذیرش افراد نسبت به محصولات استفاده می شود. آزمایش های آلرژن، واکنش های داخل پوستی (غربالگری برخی بیماری ها مانند سل)، یا حتی واکسن ها با تزریق داخل پوستی انجام می شود.


به صورت مایع، این محصول به مقدار کم در قسمت داخلی ساعد وارد درم می شود. مواد مورد استفاده برای این نوع تزریق، سرنگ توبرکولین، سوزن زیرپوستی شماره ۲۶ G، (قطر ۰.۴۵ میلی متر و طول بین ۱۰ تا ۱۶ میلی متر) است.


 


تزریق زیر جلدی

تزریق زیر جلدی (SC) تزریق یک دارو به لایه زیر جلدی پوست یا به داخل هیپودرم است. این دارو از طریق ران، بازو یا ناحیه ناف وارد بدن ما می شود.


از آنجایی که مقادیر کم است، می توانید با اطمینان از ما کمک بخواهید. اینها اغلب مسکن، ضد انعقاد، انسولین یا واکسن هستند. برای انجام این تزریق به یک سوزن زیرپوستی شماره ۲۵ G (قطر ۰.۵۰ میلی متر و طول ۱۶ میلی متر) و همچنین یک سرنگ نیاز دارید.


 


تزریق عضلانی

تزریق داخل عضلانی (IM) تزریق دارو به عضلات است. عضلات مختلف مانند عضله واستوس جانبی، باسن قدامی و خلفی و دلتوئید می توانند تزریق را دریافت کنند.


این روش برای واکسن ها، ویتامین ها یا تجویز مسکن ها یا آرام بخش ها استفاده می شود. به لطف بافت های چربی که عروق بیشتری دارند، جذب سریعتر محصول را تضمین می کند. واضح تر، سیستم آبیاری قوی تر است زیرا حاوی رگ های خونی زیادی است.


مواد استفاده شده به سن و نیازهای فرد بستگی دارد. چندین سوزن زیرپوستی ممکن است، n°۲۱ G (قطر ۰.۸۰ میلی متر و طول بین ۴۰ تا ۵۰ میلی متر). n°۲۲ G (قطر ۰.۷۰ میلی متر، طول بین ۲۵ تا ۳۰ میلی متر) n° ۲۳ G (قطر ۰.۶۰ میلی متر و طول بین ۲۵ تا ۳۰ میلی متر). دومی برای کودکان توصیه می شود. یک سرنگ لازم است.


برای انجام انواع تزریقات در محدوده نیاوران با ما تماس بگیرید.


 


تزریق داخل وریدی

تزریق داخل وریدی (IV) به دو صورت انجام می شود. بسته به روش، محصول کم و بیش سریع جریان می یابد. در هر دو مورد، محصول مستقیماً وارد خون می شود. علاوه بر این، این روش به تزریق دارو، نمونه خون یا حتی شیمی درمانی اختصاص دارد.


 


– با تزریق

ما در اینجا در مورد تزریق داخل وریدی آهسته (IVL) صحبت می کنیم. این تزریق از راه وریدی محیطی (ساعد، دست) و از طریق ورید مرکزی (غضروف تیروئید، زیر ترقوه، لگن) انجام می شود. داشتن کاتتر ضروری است.


 


– با سرنگ و سوزن

در این مورد، ما تحت تزریق مستقیم وریدی (IVD) هستیم. مانند سایر تزریق های سوزنی، مواد مورد نیاز یک سوزن شماره ۲۰ (قطر ۰.۹۰ میلی متر و طول بین ۲۵ تا ۴۰ میلی متر) و یک سرنگ است. همچنین می توان از سوزن n° ۲۲ G (قطر ۰.۷۰ میلی متر، طول بین ۲۵ تا ۳۰ میلی متر) و n° ۲۳ G  (قطر ۰.۶۰ میلی متر و طول بین ۲۵ تا ۳۰ میلی متر) استفاده کرد.


بیشتربدانید:تزریقات در منزل شمال شرق تهران–تزریقات در منزل زعفرانیه–تزریقات در منزل ولنجک –اعزام پزشک به منزل شبانه روزی


چند نکته برای انجام صحیح تزریق


رعایت چند قانون مهم است تا تزریق تا حد امکان روان انجام شود. برای این کار سه مرحله آماده سازی لازم است:


 


– قبل از تزریق


مهمتر از همه، آگاهی کامل در مورد نیازهای بیمار، موارد منع مصرف وی و تجهیزاتی که قرار است تهیه شود (سرنگ، اندازه سوزن خوب، کمپرس، ضدعفونی کننده، تورنیکه، تهیه ویال و غیره) اهمیت دارد. برای تهیه محصول از قبل (دارو، بیهوشی، واکسن و غیره) باید نسخه را به دقت مطالعه کنید.


 


جدا از اینکه تجهیزات خود را به خوبی آماده کنید، مهم است که حرکات خاصی را برای ماندن در استریل ترین محیط ممکن اتخاذ کنید. برای این کار باید دست های خود را بشویید، ژل هیدروالکلی و سپس دستکش بپوشید. استفاده از ابزارهای استریل و یکبار مصرف برای محافظت از بیمار در برابر عفونت ضروری است. در نهایت، تزریق را در مکانی آرام و ضدعفونی شده، بدون انگل یا سایر عناصری که می تواند خطر آلودگی را افزایش دهد، انجام دهید.


پس از انجام همه اینها، بیمار باید در شرایط خوبی قرار گیرد. او را به راحتی روی صندلی یا تخت بخوابانید. مهم است که با بیمار صحبت کنید و در صورت لزوم به او اطمینان دهید. پس از برآورده شدن تمام شرایط، نوبت به تزریق می رسد.


 


– در حین تزریق


اگر بیمار مضطرب است، ادامه صحبت با بیمار می تواند مفید باشد. سپس زمان نیش زدن فرا می رسد. بسته به نوع تزریق، سوزن باید در ۴۵ درجه یا ۹۰ درجه قرار داده شود تا تزریق تا حد امکان بدون درد باشد. سپس سوزن را به سرعت بیرون بکشید و در حالی که نقطه را با کمپرس فشار دهید تا آبرسانی خون افزایش یابد.


 


– بعد از تزریق


پس از اتمام تزریق، واکنش های بیمار باید تحت نظر باشد. بسته به نوع تزریق، اثرات کم و بیش طولانی خواهد بود. بنابراین مهم است که از بیمار در مورد وضعیت او سؤال شود.


 


سپس، مراقبت از زباله ضروری است. سه نوع زباله وجود دارد:


– ضایعات “نرم”: باند، کمپرس، پنبه و غیره استفاده شده یا آغشته به خون)


– ضایعات “Percing”: سرنگ، سوزن، کاتتر، مجموعه تزریق و غیره.


– نمونه انواع محصولات یا محصولات دیگر


این سه دسته بخشی از «پسماندهای بهداشتی با خطرات عفونی» هستند. آنها باید در ظروف زرد با درب سبز، به نام “جعبه سوزنی”  ریخته شوند. این جعبه ها به صورت در داروخانه ها موجود است.

تزریقات در منزل ولنجک

تزریقات در منزل ولنجک
تزریقات در منزل ولنجک؛ تزریقات خانگی

تزریق بخشی از مراقبت هایی است که می تواند در خانه توسط یک پرستار خانگی انجام شود. پرستار برای تزریق در منزل در مهرآوران ،ما  می توانیم هر روز به منزل شما بیایم و انواع تزریقات به ویژه تزریق عضلانی و زیر جلدی را با شما پیگیری کنیم.

 

واکسن و تزریقات خانگی

تزریق نام متداول آن به معنی وارد کردن یک ماده دارویی به بدن از طریق سرنگ و سوزن است. این یک عمل پزشکی است که نیاز به مهارت های خاصی دارد. به همین دلیل است که برای تمام تزریقات خود، مهم است که با یک متخصص تماس بگیرید.

بیشتربدانید:تزریقات در منزل شمال شرق تهران–تزریقات در منزل زعفرانیه– فیزیوتراپی و رادیوگرافی در منزل –اعزام پزشک به منزل شبانه روزی

انواع مختلفی از تزریق وجود دارد. رایج ترین تزریق زیر جلدی است، اما پزشک ممکن است تزریق عضلانی یا سایر انواع تزریق را نیز تجویز کند.

 

تزریق زیر جلدی

تزریق زیر جلدی رایج ترین است. کم عمق، شامل تزریق محصول دارویی به هیپودرم با استفاده از سوزن ۲۵G است. دارو به آرامی در بدن پخش می شود. این تزریق معمولا روی ران انجام می شود.

 

تزریق زیر جلدی به ویژه برای تجویز واکسن یا داروهای آهسته رهش مانند انسولین توصیه می شود. هرگز نباید در صورت ادم یا جای زخم استفاده شود. همچنین نباید در ناحیه پریومبیلیکال انجام شود.

 

تزریقات عضلانی

تزریق عضلانی عمیق تر شامل تزریق محلول دارو به عضله است. این دارو سریعتر در بدن پخش می شود. این روش نیاز به سوزن ۲۱ یا ۲۲G و ۲۳G برای کودکان دارد.

 

تزریق عضلانی در چندین ناحیه قابل انجام است. با توجه به نوع دارویی که باید تزریق شود و مشخصات بیمار را انتخاب می کنیم: وضعیت جسمانی، سن… محل های احتمالی تزریق به شرح زیر است: صورت قدامی عضله راست ران، صورت جانبی واستوس لترالیس ران ران، دلتوئید شانه، گلوتئوس خلفی و گلوتئوس قدامی.

 

چرا از پرستار برای تزریق استفاده کنیم؟

انجام یک درمان از طریق مانع پوستی نیازمند اقدامات احتیاطی زیادی است، به ویژه در مورد مسائل بهداشتی و ایمنی.

 

ما به عنوان یک متخصص بهداشت، تزریقات را در بهترین شرایط انجام می دهیم: شستن دست، پوشیدن دستکش، استریل کردن ناحیه تزریق. تجهیزات تزریقی که من استفاده می کنم البته یک بار مصرف هستند.

 

ما همچنین نگران راحتی بیمار هستم. ما مطمئن می شویم که در طول درمان ها به راحتی  شما اهمیت داده شود و به شدت از توصیه های پزشک پیروی می کنیم.

 

استفاده از پرستار خانگی مزایای متعددی دارد، به ویژه برای افرادی که در دوران نقاهت هستند یا کسانی که نمی توانند حرکت کنند. دیگر نگران دیر رسیدن به قرار نخواهید بود و راحت در خانه منتظر خواهید بود. برای تمام تزریقات خود در خانه، می توانید با مهرآوران، پرستار تزریق خود تماس بگیرید.

 

توضیحات بیشتر:

 ۱) تزریق زیر جلدی برای جذب آهسته

این تزریق های زیر جلدی که برای تجویز درمان هایی مانند انسولین، داروهای ضد انعقاد استفاده می شود، اغلب باعث ایجاد کبودی و درد می شود. با این حال، ژست این نوع مراقبت از پرستاری ساده است: برای بهره وری بهینه و عوارض جانبی کم، این تکنیک فقط باید با شرایط، کیفیت پوست، ATCD بیمار تطبیق داده شود… همه اینها بدون حذف قوانین اولیه بهداشتی.

 

۲) تزریق داخل وریدی برای یک عمل بسیار سریع

تزریقات از این طریق و از جمله موارد دیگر انجام می شود. اگر سرعت عمل بدون شک وجود داشته باشد، خطرات آن بیش از پیش قابل بررسی است (کاهش فشار خون در مورد دیورتیک هایی مانند لازیکس).

ما در مورد تزریق مستقیم یا آهسته وریدی بر حسب مورد و با توجه به دارو صحبت می کنیم: بنابراین مراجعه به نسخه پزشکی که باید غیرقابل سرزنش باشد ضروری است. این مراقبت پرستاری می تواند عواقب جدی هم از نظر عوارض جانبی ایجاد کند و هم از نظر بی اثر بودن بالقوه مضر آن ها در صورت تکنیک ضعیف داشته باشد.

 

۳) تزریق عضلانی برای جذب سریع

این تکنیک به درمان های دیگر مربوط می شود: آرام بخش ها، آنتی بیوتیک ها… قوانین سختگیرانه برای جلوگیری از عوارض بالقوه عمده است.

سپس، این درمان می تواند کاملاً دردناک باشد، بنابراین باید تا آنجا که ممکن است از آن اجتناب کرد و پس از اجازه دادن به پچ EMLA عمل کرد. تزریق IM امکان عملکرد بسیار سریع محصول را فراهم می کند، حتی اگر تزریق داخل وریدی باشد که رکورد سرعت را دارد. در واقع، بسته به نحوه مصرف، از همان محصولات استفاده نمی شود.

 

۴) تزریق داخل جلدی (به عنوان مثال برای واکنش های پوستی و واکسن)

تزریق داخل جلدی تزریق دارو در درم پوست است که درست در زیر اپیدرم قرار دارد. معمولاً حجم کمی مایع، به عنوان مثال ۰.۱ تا ۰.۳ میلی لیتر تزریق می شود. این روش تجویز اغلب در تست های آلرژی، تست توبرکولین و برخی از واکسن ها یافت می شود.

 

آیا می خواهید بعد از عمل در خانه بمانید؟

 آیا می‌خواهید از یک پرستار واجد شرایط برای مراقبت از زخم و/یا سایر پانسمان‌ها تماس بگیرید؟

 

ما خدمات خود را به شما ارائه می دهیم و برای اطمینان از کار حرفه ای و جلوگیری از هر گونه خطر عفونت به کلیه قوانین بهداشتی موجود احترام می گذاریم. با جدیت به شما کمک خواهیم کرد تا زخم هایتان را التیام دهیر.

 

ما انواع پانسمان را انجام  می هیم

برای تمام تزریقات خود، لازم است با متخصصان تماس بگیرید. این عمل پزشکی نباید ساده انجام شود.

به همین دلیل است که ما به شما از مراقبت با کیفیت برای تمام تزریقات خود اطمینان می دهیم. ماهر روز هفته به مسافرت می رویم و طبق درخواست پزشک شما برای انواع تزریقات پیگیری روزانه انجام می دهم:

 

IVs
داخل عضلانی
زیر جلدی
 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

آیا می خواهید با یک پرستار خانگی تماس بگیرید تا به موقع قرص  شما را آماده کند؟

آیا می خواهید یک پیگیری منظم داشته باشید تا چیزی را فراموش نکنید؟

ما به خانه شما می آییم تا داروی شما را تهیه کنیم و به شما اجازه دهیم نگران آن نباشید.

توصیه های پزشک و نسخه های پزشکی شما را با دقت دنبال خواهیم کرد.

 

مراقبت از دیابت

آیا از دیابت رنج می برید و می خواهید برای مراقبت از شما از یک پرستار واجد شرایط و قابل اعتماد تماس بگیرید؟

ما برای جلوگیری از عوارض احتمالی خدمات خود را به شما ارائه می کنیم.

در واقع، ما متوجه انسولین شما هستیم و همچنین برای کنترل سطح قند خون شما وقت می گذاریم.

برای اینکه به شما اجازه دهیم دیابت خود را تثبیت کنید، ما در کنار شما خواهیم بود تا شما را به سمت یک رژیم غذایی جدید راهنمایی کنیم.

علاوه بر این، با پزشک شما تماس می‌گیریم تا نتایج شما را به او بدهیم.

 

به دنبال بی اختیاری شدید، ممکن است برای شما کاتتر ادرار تجویز شود. این دستگاه نیاز به حضور یک فرد واجد شرایط برای تعویض کیف ۲ تا ۳ بار در روز دارد.

برای جلوگیری از هر گونه عفونت، رعایت تمام قوانین بهداشتی لازم است.

ما زمان لازم را صرف می کنیم تا بهترین راحتی را با این نوع دستگاه تضمین کنیم.

 

برای انجام انواع تزریقات در محدوده ولنجک با ما تماس بگیرید.

تزریقات در منزل زعفرانیه

تزریقات در منزل زعفرانیه

تزریقات در منزل زعفرانیه؛ تزریق که به عنوان واکسن نیز شناخته می شود، می تواند بخش مهمی از مراقبت های خانگی باشد. در واقع، بسیاری از درمان ها را می توان به صورت داخل ، عضلانی یا زیر جلدی انجام داد. سپس نوع تزریق به نسخه پزشکی بستگی دارد.

تزریق چیست؟

تزریق شامل وارد کردن مایع به بدن از طریق پوست است. تزریق به ویژه در زمینه پرستاری استفاده می شود. دانشجویان پرستاری از ابتدای تحصیل انواع مختلف تزریق را مطالعه می کنند.

پوست از سه لایه به نام های اپیدرم، درم و هیپودرم تشکیل شده است. بسته به نشانه های درمانی که باید تزریق شود، پزشک مشخص می کند که کدام مسیر تزریق را انتخاب کند. سپس پرستار سوزن مناسب را برای تزریق درخواستی انتخاب می کند.

داخل جلدی (ID)

تزریق داخل پوستی شامل تزریق یک محصول به بافت پوست است. به صورت داخل پوستی، پرستار یک سوزن ۲۶G یا ۲۷G را در داخل درم (لایه میانی پوست) وارد می کند.

این حالت تزریق کم استفاده می شود. در واقع، این اجازه می دهد تا تنها مقدار بسیار کمی از محصول را تزریق کنید. این به طور خاص برای تست های آلرژیک خاص یا برای واکنش داخل پوستی (IDR یا تست توبرکولین) استفاده می شود.

زیر جلدی (SC)

تزریق زیر جلدی اجازه می دهد تا محصول به بافت زیر جلدی (هیپودرم) وارد شود. مایع با استفاده از سوزن ۲۵G تزریق می شود. جذب کندتر از تزریق عضلانی یا داخل وریدی خواهد بود. تزریق درد کمی ایجاد می کند و معمولاً روی ران انجام می شود.

تزریق زیر جلدی به ویژه برای تجویز برخی از داروهای آهسته رهش مانند انسولین یا واکسیناسیون اندیکاسیون دارد. در صورت اسکار یا ادم منع مصرف دارد. همچنین برای این نوع تزریق باید از ناحیه اطراف پریوم خودداری شود.

عضلانی (IM)

این نوع تزریق شامل وارد کردن محصول دارویی به طور مستقیم به بافت های عضلانی عمیق است. این روش تجویز به دلیل عروقی شدن قابل توجه، باعث جذب سریع دارو می شود. تزریق عضلانی نیاز به یک سوزن ۲۱ یا ۲۲ گرم (۲۳G برای عضلانی در کودکان) دارد.

چندین محل تزریق ممکن است و سپس انتخاب به نوع محصولی که باید تزریق شود و ویژگی های بیمار، به ویژه سن و شرایط فیزیکی بستگی دارد. پنج ناحیه ممکن برای تزریق عضلانی این ماهیچه ها هستند:

 

  • گلوتئوس قدامی که در سطح لگن قرار دارد
  • گلوتئوس خلفی
  • دلتوئید شانه
  • Vastus lateralis ران (جنبه جانبی)
  • عضله راست ران (سمت قدامی)

داخل وریدی (IV)

تزریق داخل وریدی یا با انتشار آهسته (IVL) با استفاده از یک سیستم انفوزیون یا به صورت مستقیم داخل وریدی (IVD) انجام می شود. درمان به طور مستقیم به جریان خون تزریق می شود. تزریق IV می تواند برای تجویز املاح، درمان آنتی بیوتیکی، شیمی درمانی یا حتی انتقال خون مورد استفاده قرار گیرد.

پرستار یا پزشک یک سوزن (۱۹G تا ۲۳G) را مستقیماً در ورید محیطی (معمولاً در ساعد) وارد می کند. تزریق داخل وریدی نیز می تواند از طریق کاتتر ورید مرکزی که توسط پزشک در اتاق عمل قرار می گیرد انجام شود.

توصیه برای تمرین خوب

هنگامی که یک متخصص مراقبت های بهداشتی (پرستار، ماما، پزشک و غیره) تزریق را انجام می دهد، مراقبت می کند که این درمان را در شرایط خوبی برای بیمار و همچنین برای او انجام دهد.

در واقع، انجام یک درمان از طریق سد پوستی نیازمند اقدامات احتیاطی از نظر بهداشت و ایمنی است.

بنابراین، قبل از انجام تزریق، مراقب بهداشت دقیق دست را با شستشو با صابون یا ژل هیدروالکلی انجام می دهد. سپس ناحیه تزریق را آسپسیس انجام می دهد تا باکتری های احتمالی وارد بدن نشود. تجهیزات تزریق (سوزن، سرنگ و …) برای یک بار مصرف می باشد.

پوشیدن دستکش یکبار مصرف خطر مواجهه تصادفی با خون (AES) را محدود می کند. در طول درمان، بیمار به راحتی روی صندلی درمان یا روی تخت می‌نشیند.

متخصص بهداشت با جدیت به نشانه های نسخه پزشکی احترام می گذارد. گزش بسته به نوع تزریق می تواند کم و بیش دردناک باشد.

پس از اتمام عملیات، تمام ضایعات طبق یک مرتب سازی بسیار دقیق حذف می شوند. اشیایی مانند سوزن ها در یک ظرف OPCT (اشیاء تیز و تیز) دور ریخته می شوند و مواد آلوده به خون مانند کمپرس باید در کیسه زباله در معرض خطر عفونت (DASRI) دسته بندی شوند.

تزریقات خانگی

تزریق یک مراقبت پرستاری است که می تواند در خانه توسط یک پرستار خصوصی انجام شود. در واقع، به عنوان یک عمل بر اساس نسخه پزشکی، در محدوده مهارت های همه پرستاران قرار می گیرد.

بنابراین، می‌توانید برای هر نوع تزریق (ID، SC، IM یا IV) با تجویز پزشک خود با یک پرستار خانگی تماس بگیرید. در نسخه پزشکی باید عبارت “در خانه” ذکر شود.

پرستاران مهرآوران  ژست های تزریق را با نظارت یا بدون نظارت انجام می دهند.

بیشتربدانید:نگهداری از بیمار در منزل و بیمارستان– اعزام پزشک شمال – فیزیوتراپی و رادیوگرافی در منزل –اعزام پزشک به منزل شبانه روزی

برای این درمان وقت بگیرید

همه این مراقبت ها بازگشت بیماران بستری در بیمارستان را به خانه تسهیل می کند که می توانند از تداوم مراقبت در آسایش خانه خود بهره مند شوند.

اکنون می توانید با مراجعه به صفحه اصلی  مهرآوران با یک پرستار خصوصی برای انجام تزریق در منزل با تماس وقت بگیرید.

در واقع، وب سایت ما افراد را با متخصصان بهداشت خصوصی که در مطب یا در خانه کار می کنند، مرتبط می کند.

برای گرفتن وقت، به سادگی درخواست مراقبت را در وب سایت ما پر کنید. سپس، درخواست شما به متخصصان مراقبت های بهداشتی در منطقه شما ارسال می شود. سپس یکی از آنها با شما تماس می گیرد تا با توجه به در دسترس بودن شما، قرار ملاقاتی را تعیین کنید. این ساده، آسان و رایگان است!

تزریقات در منزل شمال شرق تهران

تزریقات در منزل شمال شرق تهران

تزریقات در منزل شمال شرق تهران؛ بنا به درخواست تجویز پزشک، تزریق زیر جلدی، عضلانی و وریدی و همچنین انفوزیون را در منزل شما انجام می دهیم. بسته به نیاز شما به نیازهای شما پاسخ می دهیم.


تزریق در خانه مهرآوران

طبق دستور پزشکی برای انجام  تزریقات به منزل شما می آییم.


تزریق خانگی، رایج‌ تر از آنچه تصور می‌کنید، مزایای زیادی دارد، مانند اجتناب از بستری شدن در بیمارستان، داشتن آسایش در خانه یا آپارتمان و مراقبت از یک متخصص که شما را همراهی می‌کند.


مراقبت در منزل برای شفا یا پذیرش بیماری دارای فضیلت های زیادی است. به عنوان بخشی از وظایف پرستار  مثل درمان آنتی بیوتیکی یا مراقبت های تسکینی، ما از انفوزیون ها به صورت داخل وریدی یا زیر جلدی انجام میدهیم تا مراقبت هایی داشته باشید که انتظارات شما را برآورده کند.


یک متخصص بهداشتی شما را برای تزریقات پزشکی همراهی می کند.


بسته به بیماری، نیاز شما و نسخه های پزشکی تجویز شده توسط پزشک، انواع مختلفی از تزریق وجود دارد.


ما باید تزریقات داخل وریدی، عضلانی یا زیر جلدی انجام دهیم. با توجه به اینکه همیشه از دردهای غیرضروری در زمینه تزریق داروی آرام بخش، آنتی بیوتیک یا تزریق داخل وریدی برای درمان های شیمی درمانی جلوگیری می کنیم، مراقبت می کنیم که با ملایمت و احترام به بیماران خود برای ارتقای رفاه آن ها به بهترین شکل اقدام کنیم.


با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را تقدیم شما کنیم


برای تمام سؤالات خود در مورد مراقبت های خود در مورد تزریق، تزریق، استفاده از پانسمان های ساده یا پیچیده، خدمات مختلف ارائه شده می توانید با شماره های ما تماس بگیرید. از طریق فرم تماس آنلاین بپیوندید.


ما در اسرع وقت به درخواست های شما پاسخ خواهیم داد.


مهرآوران از تمام تزریقات لازم، از داخل وریدی تا انفوزیون، از جمله تزریق زیر جلدی مراقبت می کند. پرستاران خانگی ما با نوع و دفعات تزریقات مورد نیاز شما سازگار می شوند و در عین حال آسایش و رفاه شما را تضمین می کنند.


دانش کیفی برای انواع تزریق

با بیش از چندین سال تجربه در این حرفه و اکنون متخصص در مراقبت در منزل، پرستاران  مهرآوران برای تمام سوزن ها و تزریقات شما در دسترس هستند. بسته به نوع تزریق و هر چند وقت یکبار نیاز به دریافت آن ها، ما با نیازها و برنامه های شما سازگار می شویم. برای این کار با بیمارستان ها، پزشکان عمومی و مراکز هماهنگی منطقه همکاری نزدیک داریم تا پرونده پزشکی به روز داشته باشیم.


ما انواع تزریق را انجام می دهیم:

داخل وریدی

داخل عضلانی

زیر جلدی

محل تزریق

داخل پوستی

تزریق پورت کات (در صورت شیمی درمانی)

ما طیف وسیعی از مراقبت‌ها مانند مراقبت‌ های عمومی، تسکینی و بهداشتی و همچنین مراقبت‌ه ای خاص‌ تر مربوط به شیمی‌ درمانی یا دیالیز را ارائه می‌دهیم. وظیفه ما گوش دادن به صحبت های بیمار است، ما مراقبت های متناسب با وضعیت سلامتی شما را در اختیار شما قرار می دهیم و در عین حال اطمینان حاصل می کنیم که از بعد توجه، انسانی و مراقبتی برخوردار هستیم.


برای هرگونه درخواست مراقبت یا اطلاعات مربوط به آن با ما تماس بگیرید. ما به سرعت به شما پاسخ خواهیم داد و با کمال میل تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


مراقبت در منزل مهرآوران ، پرستاران خانگی در منطقه های شرق تهران، انواع تزریقات (داخل عضلانی، زیر جلدی، داخل پوستی، واکسن و آزمایش خون) را با نسخه پزشکی انجام می دهند.


تزریقات و نمونه خون در خانه بیمار شرق تهران در روز و در ساعت توافق شده با بیمار گرفته می شود. لوله های خون یا آزمایش ادرار در همان روز به آزمایشگاه ارسال می شود.


یک آزمایش خون در سال (گاهی اوقات بیشتر) توصیه می شود. این می تواند یک معاینه نظارتی باشد اما همچنین می تواند ناهنجاری های مفید برای تشخیص را تشخیص دهد.


برای تزریق و آزمایش خون به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای تزریقات داخل عضلانی، زیر جلدی، داخل پوستی به هیچ چیز دیگری به جز محصولی که پزشک برای شما تجویز کرده است نیاز ندارید. سرنگ، سوزن و پد ضدعفونی کننده را می آوریم.


برای آزمایش خون، درخواست پزشک و همچنین برچسب بیمه سلامت را همراه داشته باشید.


برای انفوزیون، از شما خواسته می شود که به داروخانه انتخابی خود بروید تا ست های انفوزیون تهیه کنید.


بیشتربدانید:نگهداری از بیمار در منزل و بیمارستان–تزریقات در منزل زعفرانیه– فیزیوتراپی و رادیوگرافی در منزل –اعزام پزشک به منزل شبانه روزی


چه نوع تزریقی انجام دهیم؟

پرستاران خانگی شما در مهرآوران ، تا زمانی که نسخه پزشکی معتبری داشته باشید (تزریق داخل عضلانی، داخل پوستی، زیر جلدی، واکسن، انفوزیون، آزمایش خون) انواع تزریقات را انجام می دهند.


برای آزمایش خون، درخواست پزشک، برچسب بیمه سلامت و شناسنامه را به همراه داشته باشید. آنالیزها بعداً توسط آزمایشگاه برای شما فاکتور می شود.


تزریقات


اگر بیمار قادر به مصرف خوراکی داروهای خود نباشد، می‌تواند از تزریق استفاده کند تا درمان‌های خود مستقیماً به جریان خون منتقل شود. مهرآوران که سال ها در این زمینه تجربه داشته است، مسئولیت انجام هر نوع تزریق را بسته به محلول مورد نظر بر عهده دارد.


تزریق زیر جلدی


تزریق زیر جلدی شامل تزریق دارو به هیپودرم، معمولاً در بازوها یا ران ها است. تزریق انسولین رایج ترین و شناخته شده ترین روش برای این روش است که نیاز به مهارت یک پرستار حرفه ای برای احترام به روش ها و نوع تجهیزات مورد استفاده دارد.


تزریق عضلانی


تزریق عضلانی در عضلات گلوتئال یا دلتوئید انجام می شود. از این روش برای تزریق آنتی بیوتیک، مسکن استفاده می شود. برای جلوگیری از حوادث مربوط به تزریق یا مقدار داروی تزریق شده، باید توسط یک متخصص بهداشت انجام شود.


تزریق داخل وریدی


تزریق داخل وریدی راهی برای تجویز دارو است که برای ایجاد اثر سریعتر انتخاب شده است. توجه به ظرافت سوزن و روش های تزریق برای جلوگیری از انواع عوارض مهم است.


اعزام پزشک به منزل شبانه روزی

اعزام پزشک به منزل شبانه روزی

اعزام پزشک به منزل شبانه روزی؛مراقبت های بهداشتی در خانه


سلامتی با ارزش ترین چیز در این دنیاست. با این حال، برخی از افراد در صورت نیاز به مراقبت بیشتر، با حوادث، بیماری‌های مزمن یا شرایط پزشکی ناپایدار، یا شرایط دیگری مانند بارداری، مراقبت از کودک و ناتوانی‌های مرتبط با سن مواجه می‌شوند.


 


مراقبت های بهداشتی در خانه می تواند خدماتی را به نیازمندان ارائه دهد، زمانی که شخصی در مکانی دور کار می کند و نمی تواند از عزیزان خود مراقبت کند. تقاضا و فشار برای ارائه منظم مراقبت از اعضای خانواده منجر به فرسودگی مراقب می شود – یک فرسودگی عاطفی، جسمی و ذهنی. این زمانی اتفاق می‌افتد که والدین سالخورده یا افراد بیمار کمک مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کنند و تلاش می‌کنند تا بیش از آنچه می‌توانند انجام دهند.


 


پس از بستری شدن در بیمارستان برای مدت طولانی، بسیاری از بیماران ترجیح می دهند در خانه درمان شوند. به طور مشابه، افراد مسن تر ترجیح می دهند به جای رفتن به یک مرکز پرستاری ماهر در خانه بمانند. مراقبت از سالمندان در خانه می تواند مزایای متعددی را برای حمایت از فعالیت های روزمره زندگی، از جمله کمک به پخت و پز، تمیز کردن، و حمام کردن ارائه دهد. در اینجا برخی از مزایای دریافت خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل وجود دارد که ممکن است از آن ها بی اطلاع باشید:


 


معاینات منظم

تحویل دارو در منزل

مانیتورینگ یا غربالگری و تزریق

همراهی – مصاحبت

مراقبت داوطلبانه

درمان پزشکی

ویزیت دکتر

مجموعه نمونه آزمایشگاهی

مراقبت از پرستار

فیزیک، کار و گفتار درمانی

مراقبت های کمکی اولیه

حمایت های تغذیه ای

 


خدمات بهداشتی در خانه سالمندان

خدمات مراقبت های بهداشتی در خانه سالمندان به فرد کمک می کند تا فعالیت های روزانه خود را انجام دهد، از جمله حفظ بهداشت، تغذیه، حمایت سرپایی، حفظ احترام آنها و حفظ رضایت شخصی.


 


علاوه بر این، افراد مسن و بیماران نیاز به نظارت مداوم و تغذیه مناسب از تغذیه مناسب برای حفظ خوب دارند. ماندن طولانی مدت در رختخواب، افزایش سن، بیماری و آسیب ممکن است باعث از دست دادن توده بدن فرد شود. علاوه بر این، یک متخصص تغذیه متخصص مراقبت های خانگی می تواند به شما در تهیه نمودار رژیم غذایی کمک کند، که به دلیل تغذیه متعادل به بهبودی سریع کمک می کند.


 


با مراقبت‌های بهداشتی در منزل، بیماران می‌توانند سریع ‌تر بهبود پیدا کنند و برای مدیریت داروهای خود و جلوگیری از تداخلات مضر دارویی کمک بگیرند. علاوه بر این، حضور در خانه به بیماران مسن این امکان را می‌دهد تا به برنامه‌ های روزمره خود در محیط‌های آشنا پایبند باشند و حس عادی بودن را در زندگی روزمره خود حفظ کنند. علاوه بر این، افراد مسن ممکن است با مدیریت شرایط بهداشتی خود در خانه از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان اجتناب کنند.


 


خدمات مراقبت‌های بهداشتی در منزل همچنین می‌تواند با به تأخیر انداختن یا جلوگیری از نیاز به مراقبت‌های پرستاری در منزل یا سایر انواع مراقبت‌های شدیدتر، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند، به‌ویژه در مواردی که بیماران علائم دردسرساز دارند و مطمئن نیستند چه باید بکنند. پرستاران، فیزیوتراپ ها و فیزیوتراپیست ها تیم مراقبت های بهداشتی در منزل را با نظارت پزشک تشکیل می دهند.


 


علاوه بر این، هر یک از اعضای تیم به دقت غربالگری و آموزش می‌بینند. بیماران می توانند بدون مراجعه به مطب پزشک، مرکز توانبخشی یا بیمارستان به این متخصصان مراجعه کنند.


 


خدمات بهداشتی خانگی

تیم مهرآوران به مراقبت از بیماران در آسایش خانه، اتاق هتل یا با اعزام پزشک به منزل خود اختصاص دارد.


خدمات ما به ویژه بیماران در تمام سنین، از نوزادان تا سالمندان، برای دریافت خدمات بهداشتی حرفه ای و دلسوزانه در آسایش خانه یا هتل، هدف قرار می گیرد.


خدمات مراقبت های بهداشتی در خانه سالمندان مورد تقاضای افرادی است که بسته به تخت، خانه بسته، ویلچر هستند و در فعالیت های روزمره به کمک نیاز دارند.


 


هدف مهرآوران افزایش طول و کیفیت زندگی بیمارانمان است. تیم پزشکی ما، پزشکان متخصص، درمانگران واجد شرایط، کارکنان حرفه ای به بیماران در آسایش خانه کمک خواهند کرد. علاوه بر این، کارکنان پرستاری ما عمدتاً مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا را برای سالمندان ارائه می دهند، بنابراین سالمندان می توانند بدون وابستگی به اعضای خانواده خود زندگی کنند.


همچنین، ما می‌توانیم به خانواده و مراقبان بیمار کمک کنیم تا خود را تطبیق دهند و حداکثر کمک تخصصی و پشتیبانی توانبخشی را ارائه دهیم. مهرآوران خدمات پیشرو مراقبت از سالمندان در خانه را در آستان شما ارائه می دهد.


 


خدمات ما متنوع است و شامل:

ویزیت پزشک

مراقبت از زخم و مدیریت درد

سازگاری و آموزش بیمار و خانواده

خدمات تسکین دهنده

خدمات جامع بزرگسالان

اداره پزشکی

پرستاری حرفه ای

مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه

خدمات گسترده اطفال

درمان های توانبخشی

خدمات دارویی

خدمات تزریق

تست سواب PCR

خدمات درمانی

مدیریت تغذیه

درمان های توانبخشی

خدمات فیزیوتراپی

بررسی های آزمایشگاهی

برای مراقبت های بهداشتی در خانه به کمک نیاز دارید؟ ما مشتاقانه منتظر ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی ممتاز اعزام پزشک به منزل در آسایش شما هستیم.


بیشتربدانید:نگهداری از بیمار در منزل و بیمارستان– درمان زخم بستر تضمینی – فیزیوتراپی و رادیوگرافی در منزل


خدمات درمانی پزشکی

آیا دوران نه چندان باستانی قبل از اینترنت، فیس بوک، گوگل یا گوشی های هوشمند را به یاد دارید؟ مواقعی که نیاز به یافتن درمان و اطلاعات پزشکی داشتید، امیدوار بودید آن مجله، کتاب یا مقاله را در پشته های روی میز یا قفسه کتاب خود ذخیره کنید؟ اما در حال حاضر، شما می توانید درمان و اطلاعات پزشکی را با یک کلیک دریافت کنید. رزرو نوبت و استفاده از خدمات پزشکی در منزل در دسترس تر شده است. در حال حاضر خدمات درمانی پزشکی قادر به مدیریت و مراقبت از بیمار برای مبارزه با بیماری ها یا اختلالات مختلف هستند.


 


درمان پزشکی مراحلی مانند مشاوره یا مشاوره با بیماران را دنبال می کند که در آن پزشک تنها برای مشاوره یا مشاوره با بیمار یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی مجاز ویزیت می کند و با آنها مشورت می کند. مرحله دوم درمان پزشکی، اقدامات تشخیصی است. انجام اقدامات تشخیصی است، مثلاً اگر بیمار به معایناتی مانند اشعه ایکس و آزمایش خون نیاز داشته باشد. علاوه بر این، پزشک می‌تواند درمان مانند آنتی‌بیوتیک‌ها را برای درمان عفونت توصیه کند. برای تسکین درد، یک درمان علامتی مانند آنتالژیک می‌تواند همراه با درمان باشد. برای توضیح بیشتر، درمان های پزشکی را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:


 


درمان خانگی پزشکی

پیشگیری: از شروع یک بیماری خودداری کنید


مراقبت های پیشگیرانه بخشی از زندگی روزمره ما است. مانند این است که از قبل از یک عفونت یا بیماری خاص مراقبت کنید، مانند دریافت واکسن برای جلوگیری از برخی بیماری های خاص یا مصرف ویتامین ها و مکمل ها برای ساختن استخوان های قوی. گاهی اوقات هنگام استفاده از کلاه ایمنی و پیروی از قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام دوچرخه سواری برای جلوگیری از آسیب سر یا ورزش برای قوی نگه داشتن بدن و قلب، نیاز به محافظت در برابر هر گونه بیماری، بیماری ویروسی یا باکتریایی داریم.


 


درمان درمانی: بیمار را معالجه می کند


مرحله درمانی در درمان پزشکی مرحله ای است که شما را دوباره به زندگی روزمره هدایت می کند.


داروها

عمل جراحی

فیزیوتراپی

برخی از داروها برای از بین بردن ریشه مشکل در نظر گرفته شده اند، مانند آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد قارچ یا آنتی هیستامین ها که به رفع واکنش به یک آلرژن کمک می کنند. این دارو ممکن است به صورت خارجی به بدن اعمال شود، بلعیده شود یا به ماهیچه ها و رگ های ما تزریق شود.