پیشگامان

افق ای تی

پیشگامان

افق ای تی

سود کاستیک

سود کاستیک

سود سوزآور چیست؟سود سوزآور ترکیب شیمیایی سدیم هیدروکسید (NaOH) است. سود سوزآور یا یک نمک قلیایی که به آن لیک نیز می‌گویند. این نام رایج هیدروکسید سدیم است. این نام به دلیل خاصیت خورندگی این نمک بر روی بافت های جانوری و گیاهی کاربردهای وسیعی دارد.یک  نوع باز که می تواند اسیدها را ،خنثی کند و در آب نیز محلول است. امروزه سود سوزآور را می توان به شکل گلوله و پولک، پودر، محلول و غیره تولید کرد. 

Caustic soda

جهت کسب اطلاع بیشتر از قیمت ها و یا خرید انواع مواد شیمیایی محصولات با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

تهیه کاستیک سودا 

هیدروکسید سدیم را می‌توان با روش‌های مختلفی مانند موارد زیر بدست آورد:

  • فرآیند کاستنر-کلنر   
  • سلول دیافراگمی نلسون
  • فرآیند لوویگ 

سود سوزآور: یک عنصر کلیدی برای زندگی روزمره 

در یک سفر خریداران ممکن است از سوپر مارکت مواد شوینده تهیه کنند، یک بطری آسپرین بخرند و به آخرین عناوین روزنامه ها و مجلات نگاهی بیندازند. در نگاه اول، ممکن است به نظر نرسد که این اقلام شباهت زیادی با هم دارند. با این حال، برای هر یک از آنها، سود سوزآور نقش کلیدی در لیست مواد تشکیل دهنده یا فرآیندهای تولید آنها دارد. 

موارد مصرف سود سوزآور

 این ماده به عنوان یک عامل پاک کننده و در ساخت جوش شیرین استفاده می شود.گاهی اوقات از هیدروکسید سدیم نیز به عنوان معرف در آزمایشگاه ها استفاده می شود.از آن در تهیه سود آهک استفاده می شود و در استخراج آلومینیوم از طریق تصفیه بوکسیت استفاده می شود. همچنین سود سوزآور به  یک عنصر، رایج در تولید بسیاری از اقلام روزمره ی ما تبدیل شده است. این ماده که معمولاً به عنوان لیمونیز شناخته می شود، قرن ها برای ساخت انواع صابون ها مورد استفاده قرار می گرفته است و توانایی آن در حل کردن چربی آن را ، به یک ماده در پاک کننده های اجاق گاز و محصولاتی که برای باز کردن انسداد فاضلاب استفاده می شود تبدیل کرده است. پس سود سوزآور اغلب برای تولید محصولات پاک کننده مانند انواع صابون ها و انواع مواد شوینده استفاده می شود. هیدروکسید سدیم همچنین نقش کلیدی در پردازش خمیر چوب برای ایجاد جعبه‌های کاغذی و مقوایی ایفا می‌کند، که در طول همه‌گیری جهانی COVID-19 به دلیل ارسال تجهیزات پزشکی به فواصل طولانی، ضروری‌تر شده‌اند. این ترکیب شیمیایی همچنین برای تجزیه سنگ های رسوبی که آلومینیوم از آن استخراج می شود استفاده می شود. سپس این ماده معدنی در تعدادی از اقلام مانند مصالح ساختمانی، خودرو و کالاهای مصرفی مانند بسته بندی مواد غذایی و قوطی های نوشابه استفاده می شود. یکی از کاربردهای غیرمنتظره سود سوزآور در ساخت داروهایی مانند رقیق کننده های خون و داروهای کلسترول است. یک محصول همه کاره تصفیه آب، هیدروکسید سدیم اغلب برای حفظ ایمنی و تمیزی استخرها با حذف فلزات مضر مانند سرب و مس استفاده می شود. به عنوان پایه، هیدروکسید سدیم اسیدیته را کاهش می دهد و pH آب را تنظیم می کند. علاوه بر این، از این ترکیب می توان برای ایجاد هیپوکلریت سدیم استفاده کرد که بیشتر آب را ضد عفونی می کند.سود سوزآور که محصول مشترک فرآیند تولید کلر است، برای دهه‌ها برای تولید محصولاتی استفاده می‌شود که زندگی ما را هر روز بهبود می‌بخشد.

 Caustic soda

 

نیتروژن

نیتروژن

می توان گفت تقریبا چهار پنجم از جو کره ی زمین ما را  نیتروژن تشکیل داده است. در سال 1772 شیمیدان سوئدی کارل ویلهلم اثبات کرد  که هوا مخلوطی از دو گاز متفاوت است. در همان زمان گیاه شناسی اسکاتلندی به اسم دنیل رادرفورد اکسیژن را نیز کشف کرده و داده های خود را ارائه کرد و شیمیدانی فرانسوی در سال 1790 گاز دیگر ی را در هوا حاوی نیتر و به نام نیتروژن معرفی کرد.

عنصر نیتروژن در ساخت همه ی  موجودات زنده اطراف ما نقش اساسی دارد. این عنصر برای بقای انسان ها، حیوانات و همچنین گیاهان بسیار ضروری است.  گیاهان و حیوانات توانایی استفاده از نیتروژن آزاد در جو را ندارند. همه ی چرخه ی استفاده از نیتروژن وابسته به یک سری باکتری هایی است که آنها را قابل مصرف برای موجودات زنده ی دیگر بر روی کره زمین می کنند. البته گاز نیتروژن با سایر عناصر هم ترکیب می شود تا موادی مثل آمونیاک، نیتریت یا نیترات را هم تولید کند.

تثبیت نیتروژن قسمت مهمی از چرخه ی نیتروژن در طبیعت ما است. تثبیت نیتروژن به کمک انواع خاصی از باکتری و جلبک های سبز آبی انجام می شود. فرآیند هایی مانند رعد و برق، پرتوهای فرابنفش و تبدیل به آمونیاک نیز مقداری از نیتروژن در جو زمین را تثبیت می کنند.

 ترکیبات تشکیل شده از نیتروژن

ترکیبات تشکیل شده از تثبیت نیتروژن به بافت های گیاهان مختلف منتقل می شود. انسان ها و حیوانات گیاهان روی زمین را می خورند و ترکیبات نیتروژن را در قالب اوره و مواد زائد دیگر دفع می کنند. باکتری های نیتریت زدا بار دیگر به نیتروژن گازی دو اتمی تبدیل شده و سپس به جو باز می گردند.

همانطور که خواندیم در بدن همه ی موجودات زنده، اتم‌های نیتروژن هستند که بخشی از ساختار مولکولی مواد مهمی همچون آمینو اسیدها، پروتئین‌ها و نوکلئیک‌ اسیدها را تشکیل می دهند.

در صنعت امروزه از گاز نیتروژن به عنوان یک جایگزین هوا در بسته بندی مواد غذایی و در تولید فولاد و همچنین قطعات الکترونیکی استفاده می شود.نیتروژن مایع هم که به نوعی ماده فوق سرد معروف است برای منجمد کردن انواع مواد غذایی برای حمل و نقل های طولانی استفاده می شود.

 Nitrogen

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و یا خرید محصولات با ما در ارتباط باشید 

سفارش آنلاین

تماس با ما

  آمونیاک هم از ترکیبات نیتروژن است که در کودهای شیمیایی، سنتز نیتریک اسید و موارد دیگر ترکیبات مهم ،کاربرد دارد. نیتریک اسید همچنین عامل اکسنده در موشک‌های سوخت مایع هم است.

نیتروژن در گروه 15 در جدول تناوبی شیمی به عنوان سرگروه و بالاتر از فسفر وجود دارد و در تناوب دوم، در میان عناصر های کربن و اکسیژن جای گرفته است.

نیتروژن در دسته ی نافلزات قرار دارد و دارای الکترونگاتیوی است.

بیشتر بخوانید:نیتریت سدیم سود پرک - سود مایع 

 کاربردهای گاز نیتروژن

گاز نیتروژن هم کاربردهای خیلی زیادی دارد و در مواردی که بخواهیم از اکسیداسیون مواد جلوگیری کنیم،جایگزین بسیار مناسبی است. تعدادی از کاربردهای نیتروژن عبارت اند از:

حفظ کردن تازگی غذاها و همچنین تاخیر در ترش شدن غذا

تولید قطعات الکترونیکی همچون ترانزیستورها، دیود ها در ساخت

تولید فولاد های ضد زنگ که بسیار مهم هستند

استفاده در سوخت خودروهای ویژه ی مسابقه‌ای و باد لاستیک‌ های خودرو ها

اگر بتوانیم نیتروژن مایع را نسبت به حرارت محیط عایق کنیم، می‌توان از آن به عنوان منبعی قابل حمل استفاده کرد بدون اینکه لازم باشد آن‌ را تحت فشار زیاد قرار دهیم. قابلیت حفظ دما در دمایی بسیار پایین‌ تر از نقطه ی انجماد آب، آن را به ماده‌ای کاربردی تبدیل می کند که در یخچال ها بسیار کاربرد دارد.

علم دوش حمام

علم دوش حمام

علم دوش حمام؛ هنگام خرید دوش برای حمام، گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و تصمیمات زیادی باید بگیرید. امروز قصد داریم تمام جزئیات و گزینه هایی را که ممکن است حتی در نظر نگرفته اید به شما معرفی کنیم!


از جمله این موارد می توان به نوع دوش، سبک و طراحی اشاره کرد. و سپس عوامل کوچکتر و در عین حال به همان اندازه مهم هستند، مانند نوع در، نوع سر دوش، و افزودن هر ویژگی اضافی مورد علاقه شما برای کمک به ایجاد تجربه حمام نهایی.


گروه صنعتی سکنا پلاست انواع مختلف علم دوش شامل انواع یونیورست، یونیکا و سردوش ها را تولید میکند شما می توانید دوش مورد نظر خود را متناسب با بودجه و فضایی که در اختیار دارید از میان محصولات متنوع ما انتخاب کنید.


برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.


انواع سر دوش حمام

سر دوش حمام شما یکی از مهمترین عناصر فردی دوش شما است. شیر دوش شما اغلب نشان می دهد که تجربه دوش گرفتن شما چقدر لذت بخش است. همه حوصله دوش برقی در سطح شیلنگ آتش نشانی را ندارند.


پاشیدن ضعیف آب هم جالب به نظر نمی آید. شما می خواهید دوش جدیدتان مجهز به سر دوش باشد که جریانی پایدار و نیروبخش را فراهم کند.


shower/علم دوش حمام


بیشتر بخوانید: شیرآلات|خرید اینترنتی انواع شیر آلات


گزینه های برتر سر دوش حمام شما عبارتند از:


سر دوش چند تنظیمی

سر دوش چند تنظیمی بسیار قابل تنظیم است. تازه وارد دعوای گلی شدی؟ آیا بعد از یک روز گرم تابستانی فقط با حمام خنک می شوید؟ یک تنظیم گسترده ساده باید کافی باشد.یک سر دوش چندتنظیمی همچنین به شما امکان می‌دهد بین اندازه جریان، از یک جریان آب باریک تا یک جریان گسترده جابجا شوید.


سر دوش تک تنظیمی

همانطور که از نام آن پیداست، یک سر دوش تک تنظیم فقط یک تنظیم دارد. اما لزوما چیز بدی نیست، زیرا برخی از ما با یک الگوی ثابت اسپری مشکلی نداریم!


نوع جریان قابل تغییر نیست. هر زمان که زیر دوش هستید، همان نوع جریان و فشار را دریافت می کنید. مزیت سر دوش تک تنظیم قیمت آن است. آنها مقرون به صرفه ترین سر دوش های موجود در بازار هستند.


بیشتر بخوانید: سردوش حمام |خرید سردوش حمام |انواع سردوش حمام


اکثر دوش های مخفی دارای سر دوش هستند که روی سقف دوش نصب شده است. به جای جریان آب که از سر دوش روی دیوار می آید، در عوض از سقف می افتد.


 گزینه های خاص بی پایان هستند، اما بسیاری از دوش های مخفی از جریانی از نوع باران یا آبشار از سقف استفاده می کنند.


دوش های مخفی نیز به دلیل داشتن ویژگی های اضافی مانند روشنایی LED داخلی شناخته شده اند. این یک راه عالی برای ایجاد روحیه است!


باران


همانند یک دوش مخفی، یک دوش بارانی اجازه می دهد تا آب مستقیماً از بالای سر شما (به جای زاویه) بریزد. رگبارهای بارانی در معرض باران به شما این فرصت را می دهد که در طول یک طوفان بارانی در وسط طبیعت دوش بگیرید. برخی از رگبارهای بارانی سطح بالا حتی فوران‌های هوا را به ترکیب اضافه می‌کنند تا اثری از قطرات باران واقعی ایجاد کنند.


در اینجا چند فاکتور مهم دیگر وجود دارد که باید هنگام طراحی سیستم دوش و طراحی در نظر بگیرید.


shower/علم دوش حمام


همچنین بخوانید: اکسسوری سرویس بهداشتی|خرید مستقیم لوازم بهداشتی


الف. سیستم و فشار آب


فشار آب یکی از اولین عواملی است که قبل از خرید دوش حمام باید بررسی شود. فشار آب در خانه شما به طور مستقیم بر بهترین نوع دوش برای شما تأثیر می گذارد. انواع مختلف دوش برای عملکرد صحیح به مقادیر متفاوتی از فشار آب نیاز دارند.


پس از اینکه فشار آب خانه خود را فهمیدید، زمان آن رسیده است که بفهمید خانه شما از چه نوع سیستم آبی استفاده می کند.


رایج ترین سیستم های آب خانگی عبارتند از:


    سیستم آب بدون هوا - حجم زیادی از آب گرم شده و در یک مخزن آب تحت فشار بالا برای استفاده فوری ذخیره می شود.


    دیگ ترکیبی - آب در صورت نیاز گرم می شود و ذخیره نمی شود. در صورت نیاز گرم می شود.


    سیستم گرانشی - این سیستم نسبتاً غیر معمول از یک مخزن آب سرد (معمولاً در یک اتاق زیر شیروانی یا اتاق زیر شیروانی ذخیره می شود) استفاده می کند که آب را از طریق جاذبه به پایین چکه می کند. برای افزایش فشار آب می توان از پمپ استفاده کرد.


ب. طراحی کلی حمام


هیچ کس دوش حمامی را که مانند انگشت شست دردناک بیرون زده باشد، نمی خواهد. به همین دلیل مهم است که دوش خود را با سبک و دکوراسیون حمام به طور کلی هماهنگ کنید.


به انواع، شکل ها و اندازه های دوش نگاه کنید تا به بهترین شکل با فضای موجود کار کنید.


اگر حمام شما کوچک است، مدل کوچکتری را انتخاب کنید که در گوشه ای قرار بگیرد. کسانی که فضای بیشتری دارند ممکن است دوش جادارتر را در نظر بگیرند، احتمالاً حتی دوش با چندین سر دوش.


هنگام تصمیم گیری ظاهر کلی حمام خود را در نظر بگیرید. آیا روستایی، سنتی، مدرن، معاصر است.


shower/علم دوش حمام


همچنین بخوانید: علم دوش یونیورست|علم دوش دوکاره یا یونیورست چیست


همچنین مهم است که هنگام اضافه کردن دوش جدید، تهویه و روشنایی را در نظر بگیرید. تهویه ضعیف باعث ایجاد بستری برای رشد قارچ می شود.


اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های انجمن ملی آشپزخانه و حمام را برای یک سیستم تهویه مناسب برای اندازه دوش خود دنبال می کنید. دوش‌های دارای مولد بخار به تهویه بیشتری نیاز دارند. شاید بهترین گزینه تهویه یک واحد سنجش رطوبت باشد. پنکه حمام با احساس رطوبت در هوا بلافاصله روشن می شود.


نورپردازی نسبت به تهویه مناسب اهمیت کمتری دارد، اما همچنان مهم است که در نظر گرفته شود. اگرچه وسایل سقف کار را انجام می دهند، اما اغلب در سراسر اتاق سایه می اندازند.


 


نصب وسایل روشنایی دیگر مانند نوارهای عمودی، دیوارکوب یا چراغ های کار را در داخل یا اطراف دوش خود در نظر بگیرید. لامپ های LED روشن بهترین نور ممکن را ارائه می دهند.


سوئیچ های کم نور یک ایده هوشمندانه برای تمام چراغ های حمام شما هستند. می توانید سطوح نور را کم کنید تا حالتی رمانتیک ایجاد کنید یا هنگام آرایش یا کارهای مشابه دیگر، آنها را افزایش دهید.


آینه و اکسسوری

آینه و اکسسوری

آینه و اکسسوری؛ استفاده خلاقانه از آینه ها و اکسسوری ها در خانه می تواند آنها را نه تنها برای بررسی ظاهر خانه شما مفید کند، بلکه برای گرفتن نور و پخش آن به گوشه های تاریک تر، ایجاد توهمات بافتی و فضایی، و برجسته کردن اکسسوری ها و زیور آلات مورد علاقه شما با انعکاس آنها در بینایی شما نیز مفید است.


بهبود نور با استفاده از آینه و اکسسوری



قرار دادن آینه در محل صحیح اتاق به شما امکان می دهد نور طبیعی را بهینه کنید. برای انجام این کار، آینه را در مجاورت یک پنجره قرار دهید تا زاویه نور را کاملاً بگیرد و آن را در سراسر اتاق بتاباند.


شرکت صنعتی سکنا پلاست انواع لوازم بهداشتی ساختمانی شامل انواع یونیورست، فلاشتانک و اکسسوری و ست سرویس بهداشتی را با بالاترین کیفیت و 5 سال ضمانت معتبر عرضه می کند.


accessori/آینه و اکسسوری

برای مشاهده انواع آینه و اکسسوری تولید شده در شرکت سکنا پلاست اینجا کلیک کنید


ایجاد بافت با استفاده از آینه و اکسسوری


از آینه ها می توان برای ایجاد بافت به دو صورت استفاده کرد. اولین مورد با نصب یک قاب آینه بافتی است که سطح سه بعدی را به دیوار اضافه می کند. اینها می توانند به عنوان اثاثیه در هر اتاق عمل کنند.


راه دوم برای افزودن بافت به اتاق این است که آینه را طوری قرار دهید که یک شی بافت دار در اتاق را منعکس کند - برای مثال میز قهوه خوری روستایی، چوبی، گلدان یا اکسسوری ها.

به این فکر کنید که بیشتر وقت خود را در آن اتاق می گذرانید و دوست دارید چه زاویه ای را ببینید. به عنوان مثال، در اتاق نشیمن، زمانی که روی مبل می نشینید، ممکن است دوست داشته باشید که بتوانید گلدانی را ببینید که روی سطح پشت شما قرار گرفته است. در این صورت، می‌توانید آینه را در مقابل گلدان و مستقیماً در خط چشم خود قرار دهید.


باغ را به رخ بکشید:


به یاد داشته باشید که آینه‌ها فقط برای داخل خانه نیستند و وقتی زمان و تلاش زیادی برای ایجاد یک طراحی برای باغ صرف کرده‌ایم، چرا آن را منعکس نکنیم و از زوایای بیشتری از آن لذت ببریم؟


آینه های باغ را می توانیم در مکان های مختلفی قرار دهیم تا جلوه ای زیبا ایجاد کند. برای مثال، در مقابل محیط باغ در میان درختچه‌های شکوفه‌ده می‌تواند ایده یک دروازه مخفی را ایجاد کند.


از طرف دیگر، می توانید مجموعه ای از سه آینه کوچکتر را در امتداد دیوار قرار دهید تا فضای نشستن شما بزرگتر به نظر برسد. پنل های آینه ای روی زمین در میان حاشیه ها نیز می توانند آنها را پرتر، متراکم تر و شاداب تر نشان دهند.


کمد



هنگام آویزان کردن آینه در خانه خود از قانون یک سوم استفاده کنید. به سادگی ارتفاع قفسه مانتو یا کمد خود را بگیرید، آن را دو برابر کنید و ارتفاع ایده آلی برای آینه خود خواهید داشت. عرض آینه نباید بیشتر از خود کمد باشد.



ایجاد فضای بیشتر با استفاده از آینه و اکسسوری


هرچه آینه بزرگتر باشد، فضای بیشتری ایجاد می کند. به دقت در مورد زاویه اتاقی که می خواهید منعکس شود فکر کنید . برای مثال، قرار دادن یک آینه در مقابل پنجره، هم نور طبیعی و هم فضای سبز را به اتاق کوچکتر می آورد. در اتاقی که احتمال دارد سرگرم شوید، چند اکسسوری و یک آینه بزرگتر می تواند با ایجاد فضای اتاق را افزایش دهد.


آینه ها علاوه بر استفاده از آن ها برای شانه کردن موهایتان، آرایش کردن و لباس پوشیدن در صبح، افزودنی شگفت انگیز برای ایده های دکوراسیون منزل هستند. آنها به هر اتاقی جان می دهند و آن را جادار و دلباز جلوه می دهند. شما می توانید از انواع لوازم جانبی برای بهبود دکوراسیون آینه استفاده کنید شمع ها، گیاهان، چراغ های پری ... در اینجا ایده هایی در مورد نحوه تزئین اطراف آینه وجود دارد تا فضاهای خود را جذاب کنید.


accessori/آینه و اکسسوری


شرکت صنعتی سکنا پلاست انواع لوازم بهداشتی ساختمانی شامل انواع فلاش تانک طرح دار، و اکسسوری سرویس بهداشتی، قفسه حمام


 را با بالاترین کیفیت و 5 سال ضمانت معتبر عرضه می کند.


لوازم جانبی حمام و سرویس ها


در اینجا در ما طیف گسترده ای از لوازم حمام را ارائه می دهیم تا دکوراسیون حمام شما را زیبا و کاربردی کند. ست های لوازم حمام ما که بادوام و همه کاره هستند، کاملاً با سایر موارد ما مانند حوله، تشک حمام و موارد دیگر هماهنگ می شوند.


فضای خود را با یکی از لوازم حمام ما شخصی کنید و دکوراسیون حمام خود را یکپارچه کنید. از آینه‌های روشویی گرفته تا برس‌های توالت و نگهدارنده‌های رول توالت، ما همه آن لوازم ضروری را داریم که با هر سبکی مناسب شما و حمام شماست. با لوازم تزئینی و زیور آلات ما مانند جعبه های جواهر، هنر دیواری حمام و کوزه های حمام برای تکمیل این محیط آرامش بخش، ظاهری هماهنگ برای اتاق خود به دست آورید. هنگامی که مجموعه گسترده ای از پرده های دوش ما را در طرح ها و تم های مختلف برای تکمیل دکوراسیون خود مرور کردید، حتماً پرده خود را با نصب آسان ریل دوش در جای خود نگه دارید. برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از ایجاد لکه های مرطوب روی فرش هنگام دوش گرفتن، نرده های پرده حمام و پرده های دوش ما نیز افزودنی عاقلانه به حمام شما خواهند بود.


با انتخاب لوازم حمام، لوازم جانبی دوش، سازماندهی حمام و قفسه های حمام، سطوح حمام خود را شفاف و لوازم ضروری خود را مرتب نگه دارید. قفسه حمام ما مخصوصاً برای نگهداری صابون ها و شامپوهای شما در حین غوطه ور شدن در وان مناسب است.


لوازم حمام با سبک و ماهیت



ما می دانیم که همه افراد فردی هستند و سبک در خانه شما مهم است به همین دلیل ست های لوازم حمام ما در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه می شوند. برای چیزهایی بی انتها و کم اهمیت، لوازم حمام سفید، خاکستری، سرمه ای یا مشکی ما را بررسی کنید. شاید بخواهید رنگی به حمام خود بیاورید؟ اگر اینطور است، باید لوازم حمام سبز، آبی، سرمه ای، نارنجی، زرد، اخرایی، بنفش یا صورتی رژگونه ما را کشف کنید.

در نهایت، برای آوردن حسی از کلاس و پیچیدگی به حمام خود، مجموعه لوازم حمام نقره، طلا، مس و رزگلد ما را مرور کنید.

تزیین دور آینه برای اینکه آن را در مرکز قرار دهید


یک آینه جسورانه و دراماتیک جذابیت را می‌افزاید و چشم‌اندازی به اتاق می‌دهد. به دنبال آینه های قاب دار غیر معمول یا آینه هایی باشید که متفاوت هستند و با خلاقیت خود دست به کار شوید. شگفتی را تزریق کنید و ایده های طراحی داخلی خود را با استفاده از آینه اجرا کنید. آویزان کردن یک آینه به صورت متقارن بالای مانتو یا کمد دیگر مورد توجه نیست. یک آینه را بین وسایل نور، گیاهان بلند یا گالری عکس قاب کنید. چیزها لازم نیست متقارن باشند، از جعبه خارج شوید و با چاپ هایی با اندازه های مختلف حاشیه ای برای آینه ایجاد کنید.


یک آینه بزرگ در اتاق نشیمن با انعکاس نور از سطوح فلزی و رنگ روشن، فضا را بزرگتر نشان می دهد. دکوراسیون اطراف آینه می تواند سبک اتاق را منعکس کند. از لوازم جانبی استفاده کنید تا به اتاق ظاهری مدرن، مزرعه، بوهو یا صنعتی ببخشید.


حمام محل مناسبی برای افزودن آینه است. اگر حمام فاقد پنجره باشد، می تواند فضای کوچکی را افزایش دهد و یک پنجره ایجاد کند. با لوازمی در مواد مشابه قاب آینه (چوب یا فلز) تزئین کنید تا اتاق را زنده کنید. گیاهان برای قرار دادن در اطراف آینه های قاب دار در حمام بسیار مناسب هستند، زیرا آنها یک لمس طبیعی به آن اضافه می کنند.

آینه های سنتی آفتاب سوختگی را فراموش نکنید - یک اکسسوری کلیدی در ظاهر اواسط قرن. اینها می توانند به تنهایی روی دیوار بنشینند یا بخشی از یک گالری عکس و آینه را تشکیل دهند.


چگونه آینه دیواری را تزئین کنیم؟


یک کمد در زیر آینه برای کمد فوری قرار دهید. این ایده در اتاق خواب به خوبی جواب می دهد، به خصوص اگر آینه را در کنار پنجره قرار دهید تا از نور طبیعی حداکثر استفاده را ببرید. برای تزیین، جواهرات، اکلیل های گلدار و چراغ های پری را روی لبه آینه آویزان کنید.

می توانید آینه اتاق غذاخوری را به روشی مشابه با نصب آن در بالای بوفه و قرار دادن لامپ ها و یک کاسه میوه یا کوزه خیره کننده روی سطح تزئین کنید.

برای روشن کردن یک ورودی تیره و کسل کننده، آینه ها نور را منعکس می کنند و این فضای اغلب کوچک را بزرگتر نشان می دهند. اطراف آنها را با رشته های چراغ تزئین کنید تا منطقه را روشن کنید. راهروی ورودی نیز انتخاب خوبی برای یک آینه تمام قد است، بنابراین می توانید قبل از خروج از خانه بررسی کنید که وضعیت خوبی دارید.


ایده عالی دیگر در مورد نحوه تزئین یک آینه دیواری این است که اطراف آن را با چندین گیاه احاطه کنید تا جلوه "اتاق باغ" را ایجاد کنید. آینه ها و اکسسوری ها لوازم جانبی بسیار خوبی هستند، وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون یا طراحی مجدد خانه شما می شود، آنها می توانند جلوه نور یا سبک را به هر اتاقی اضافه کنند. آینه و اکسسوری برای تزئین هر اتاق از خانه چه یک خانه مدرن یا یک فضای نشیمن سنتی داشته باشید، راهنمای ساده ما برای دکوراسیون با آینه و اکسسوری می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد سبک و موقعیت کمک کند.


راهرو خود را تزئین کنید:



اکسسوری و آینه ای در ورودی خانه به محض ورود، احساس نوری نشاط آور را به شما می دهد.


آینه ها به دلایل مختلفی در مکان های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند، آن ها در زندگی روزمره از آماده شدن برای شروع یک روز عالی  تا آماده شدن برای رفتن به رختخواب یک ضرورت هستند.


 


بسیاری از شغل ها  از آینه به عنوان بخشی از کار روزانه خود از سالن های زیبایی و آرایشگاه گرفته تا صنعت مهمان نوازی استفاده می کنند تا فضایی زیبا ایجاد کنند و توهم فضا و جو را ایجاد کنند.


اما در حالی که آینه ها فوق العاده مفید هستند، اغلب هم زیبا هستند. آینه‌ها می‌توانند در شکل‌ها و اندازه‌های منحصربه‌ فردی باشند و آینه‌ها در قاب‌های پرآذین قرار می‌گیرند یا به‌عنوان پوشش دیوار استفاده می‌شوند و درخشش نقره‌ای یک آینه لازم نیست به حمام شما محدود شود.


از آینه ها می توان برای زیباسازی و بهبود کل خانه یا محل کار استفاده کرد و فضایی منحصر به فرد ایجاد کرد.


 


آینه ها توهم فضا را تولید می کنند


اگر در یک آپارتمان یا خانه کوچک زندگی می کنید یا چند حمام کوچک دارید، با قرار دادن آینه در های طراحی داخلی خود به بزرگتر نشان دادن فضای کوچک کمک می کنید.


 


یک آینه در یک حمام یا اتاق خواب کوچک آویزان کنید تا فضای باز اتاق را منعکس کند. همچنین می‌توانید از آینه‌ ها برای کمک به گسترش راهروهای باریک، مانند راه‌های ورودی طولانی یا فرود استفاده کنید. چند آینه مشابه را کنار هم در امتداد دیوار قرار دهید تا کمتر به نظر برسد و فضای اضافی ایجاد شود.


  برای کسب اطلاعات در مورد اکسسوری و ست سرویس بهداشتی و علم دوش حمام و قفسه حمام بر روی ان ها کلیک کنید.


ایجاد یک طراحی خاص


نقاط کانونی در یک اتاق اغلب یک شومینه بزرگ، یا یک دیوار رنگارنگ با آثار هنری است، اما با این حال، آینه ها نیز در هر فضای معین جایگاه فوق العاده ای دارند.


 


استفاده از یک آینه بزرگ پررنگ یا آینه هایی با قاب های تزیینی برای جلب توجه می تواند هر دیواری را به یک زیبایی تبدیل کند. آنها به بهترین وجه بر روی برجسته ترین دیوارها یا میزهای داخل یک اتاق یا فضا قرار می گیرند.


 


برای اتاق رختکن و اتاق خواب، یک آینه بلند و باریک را به گوشه اتاق تکیه دهید تا یک افزودنی منحصر به فرد داشته باشید. حتی می توانید برای ایجاد وضوح بیشتر یک چراغ پشت آینه قرار دهید.


 


ایجاد فضای دلنشین


افزودن هر آینه ای به قسمتی از اتاق کمک می کند زیباتر و دلپذیرتر به نظر برسد. با استفاده از انعکاس آینه و توجه به یک مبلمان یا یک ویژگی جذاب دیگر می توانید جذابیت اتاق را واقعاً افزایش دهید.


سعی کنید از قرار دادن آینه ها در جایی که اقلام یا قسمت های کمتر را منعکس می کنند استفاده کنید، مانند میز یا کمد درهم ریخته خودداری کنید.


 


نورپردازی را به حداکثر برسانید


در حالی که آینه ها به راحتی می توانند جذابیت یک اتاق را از طریق انعکاس و زیبایی آن دو چندان کنند، می توانند روشنایی را نیز افزایش دهند. اگر خانه، فضای کار یا اتاقی که به خصوص کم نور است، آینه ها می توانند به بهبود وضعیت کمک کنند.


با قرار دادن آینه‌ها در مقابل پنجره‌ها، نور طبیعی بیشتری را با تابش نور طبیعی از آینه وارد اتاق می‌کنید. همچنین می توانید آینه ها را طوری بچینید که نور مصنوعی را در یک اتاق یا فضا منعکس کنند.


اگر اتاق غذاخوری شما لوستر دارد، سعی کنید یک آینه آویزان کنید تا هم زیبایی و هم نور وسایل روشنایی را منعکس کند.


 


انرژی خوب را به فضای خود بیاورید


آینه ها همچنین می توانند یک عنصر مفید در چیدمان فنگ شویی باشند.


آینه ها نشان دهنده ی آرامی آب هستند و می توانند به تعادل یک اتاق بسیار کمک کنند یا هدف یک اتاق را برجسته کنند. یک آینه آویزان کنید


بالای شومینه تا عنصر آتش اجاق گاز ایجاد شود.


شما همچنین می توانید یک آینه در ورودی خانه  خود قرار دهید تا به مهمانان شما کمک کند تا احساس استقبال بیشتری داشته باشند.


 


تناسب و زیبایی ظاهر


برای اکثر مردم، آینه ابزاری حیاتی برای حفظ تصویر شخصی در طول روز است، صبح هنگام آماده شدن برای روز، یا بیرون رفتن و زمانی که در مغازه‌ها می‌روند تا مطمئن شوند که ظاهرشان واضح است، هر کجا که باشد، آینه‌ها از ابزار مهم به شمار می ایند. اغلب افراد برای حفظ ظاهر خود از آنها استفاده می کنند.


 


در خانه، آینه بیشتر در حمام استفاده می شود، اما با استفاده از حداکثر سودمندی آینه، چند آینه در اطراف خانه یا محل کار قرار دهید. یک آینه کنار ورودی می‌تواند یک آخرین بررسی بصری را قبل از رفتن شما انجام دهد.


 


امنیت اضافی


مغازه ها، پارکینگ ها و سایر اماکن تجاری از آینه ها برای کمک به دید کامل محل خود استفاده می کنند، به عنوان مثال، ممکن است آینه های نیم کروی را در مغازه ها دیده باشید، این آینه ها میدان دید عالی را در کف مغازه به کارمند می دهند.


 


قرار دادن آینه در سرتاسر خانه شما می تواند تأثیر مشابهی داشته باشد و به شما امکان می دهد اطراف دیوارها و درها را ببینید.


 


روشی عالی برای پنهان کردن عیوب


هر خانه ای کامل نیست. آن فضای نشیمن زیبا ممکن است سوراخی در دیوار یا علامت یا نقص نامطلوب داشته باشد. شما به سادگی می توانید مانند یک نقاشی یا عکس، چنین مناطقی را با یک آینه جذاب پنهان کنید.


 


آینه ها می توانند گزینه های فوق العاده ای برای هر خانه ای باشند و فهرستی از مزایا را ارائه دهند. و از آنجایی که آینه ها می توانند اشکال و سبک های مختلفی داشته باشند، می توانید از مزایای آینه لذت ببرید و همچنان سبک و سلیقه فردی خود را بیان کنید.


 


برای دکوراسیون شخصی تر، آینه های سفارشی را برای خانه خود تهیه کنید. برای ساختن آینه ای عالی برای فضای عالی خود به متخصصان با تجربه ی ما  اعتماد کنید


  برای کسب اطلاعات در باره آینه و اکسسوری و اکسسوری حمام و خرید اکسسوری سرویس بهداشتی بر روی آنها کلیک کنید.


 نتیجه ی کلی


یک آینه می تواند زیبایی و ظرافت را به هر اتاقی اضافه کند. در واقع، استفاده از این اکسسوری طراحی برای تزئین خانه، راهی عالی برای افزودن حداکثر سبک با حداقل هزینه است. در اینجا به پنج مزیت استفاده از آینه برای تزئین خانه اشاره می کنیم.


 


توهم فضا را ایجاد می کنند

ویژگی های بازتابی آینه به اتاق ها توهم فضا و عمق بیشتری می دهد و می تواند یک اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهد. یک قانون کلی این است که هر چه آینه بزرگتر باشد، اتاق بزرگتر احساس می شود. یکی از ترفندها این است که آینه را روی دیوار مقابل پنجره قرار دهید تا جلوه را به حداکثر برسانید. اگر از یک آینه بزرگ در فضای کوچک استفاده می کنید، آن را بدون قاب قرار دهید تا از به هم ریختگی اتاق جلوگیری کنید.


 


آنها می توانند به روشن شدن یک اتاق تاریک کمک کنند

اگر اتاقی دارید که نور زیادی دریافت نمی کند، اضافه کردن یک آینه می تواند همه چیز را روشن کند. به ویژه، آینه ای که در نزدیکی پنجره قرار می گیرد، نور بیرون را به داخل اتاق منعکس می کند. از این لوازم جانبی برای شاد کردن یک زیرزمین تاریک، اتاق با سقف کم یا کمد دیواری استفاده کنید.


 


آنها می توانند عیوب را پنهان کنند

شما می توانید از یک آینه برای پوشاندن آسیب رنگ یا پنهان کردن کاغذ دیواری زشت استفاده کنید. آینه یک آیتم آسان و کم هزینه است که می توانید از آن برای پنهان کردن موقت عیوب اتاق استفاده کنید تا زمانی که زمان یا پول لازم برای شروع بازسازی خود را داشته باشید.


 


سبک اضافه می کنند

آینه ها لوازم جانبی طراحی همه کاره هستند. آنها در تمام اتاق ها به خوبی کار می کنند و هر طراحی زیبایی را تکمیل می کنند. چه مدرن باشد و چه روستایی، در اتاق مهمان یا اتاق نشیمن، آینه می تواند سبک و ظرافت را به آن اضافه کند. به سادگی آینه خود را قاب کنید تا با فضای داخلی اتاق مطابقت داشته باشد.


 


آنها را می توان برای رفع نیازهای شما سفارشی کرد

اکثر مراکز خدمات شیشه ای می توانند آینه ها را به هر اندازه و شکل سفارشی برش دهند. آینه هایی به شکل مثلث، ستاره یا شش ضلعی می توانند به فضای زندگی شما هوس یا جسارت ببخشند. علاوه بر این، اگر آینه شکسته ای دارید که می خواهید تعمیر کنید، در بیشتر موارد می توان شیشه را تعویض کرد.

خرید اکسسوری سرویس بهداشتی

خرید اکسسوری سرویس بهداشتی

خرید اکسسوری سرویس بهداشتی ؛اکسسوری کلمه ای  است که شاید شما هم در سال‌های گذشته تا امروز زیاد آن را شنیده‌ باشید. اکسسوری واژه ای با ریشه انگلیسی است که در فارسی به آن لوازم جانبی میگویند.

 m/خرید اکسسوری سرویس بهداشتی

برای خرید اکسسوری سرویس بهداشتی با ما تماس بگیرید

اکسسوری چیست؟

به کلیه ملزومات و لوازمی که برای راحتی ویا زیبایی دکور بیشتر در فضا مورد استفاده قرار می گیرند ، اکسسوری می گویند.

اکسسوری در هر فضایی ، نقش ادویه در کنار غذا را دارند .همانطور که ادویه ها موجب مزه دار کردن غذاها وعطر و طعم بهتر آن ها می شود ، وجود اکسسوری به هر محیطی میتواند  روح ببخشد .

 برای مثال در زمینه لوازم های بهداشتی ساختمانی، سطل و برس و جا صابونی جزو اکسسوری سرویس بهداشتی خانه ها به‌شمار می‌روند.

محیط پیرامون ما از اکسسوری‌های ساختمانی مختلفی پر شده است و این اکسسوری‌ها در کنار کارایی که دارند، زیبایی خیلی زیاد و خاصی  را به محیط ساختمان می‌بخشند.

 

خرید اکسسوری سرویس بهداشتی چیست؟

به لوازمی که در محیط سرویس های بهداشتی مانند حمام و یا توالت وجود دارند، اکسسوری سرویس بهداشتی می‌گویند.

جا حوله‌ای و دست خشک کن و آینه و پادری و جامایعی وجا شمعی و جا دستمال کاغذی  و جا مسواک و صابون قفسه و آویز و سبد لباس جزو مهم‌ترین لوازم جانبی سرویس بهداشتی هستند.

با وجود این که سرویس های بهداشتی  کمتر در معرض دید است ولی بهتر است برای نظم بخشیدن به آن ها و جلوگیری از رشد و نمو میکروب‌ها  از اکسسوری با کیفیت استفاده کنید و خرید اکسسوری سرویس بهداشتی را انجام دهید. شاید علاقمند باشید مقاله آینه و اکسسوری را مطالعه کنید.

تنوع اکسسوری

برندهای مختلفی در ایران، اکسسوری‌های متفاوتی را از نظر شکل، اندازه و جنس، تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.

 اکسسوری‌های تولیدی این برندها به خاطر  به کیفیت و کارایی‌شان و ظاهرشان قیمت‌های متفاوتی دارند و می‌توانن همه ی نیاز های سلیقه ای را پاسخ بدهند.

 

خرید اکسسوری

در زمان خرید اکسسوری باید حتما به کاربرد آن‌ها نیز دقت کنید. برای مثال اگر در سرویس بهداشتی خود  با محدودیت در فضا مواجه هستید، بهتر است در انتخاب اکسسوری‌ دقت  بیشتری به خرج دهید.3

بهتر است از اکسسوری‌های همرنگ با سرویس بهداشتی  خود استفاده کنید؛ چون که استفاده از رنگ‌های متفاوت در اکسسوری‌ها  میتواند حس شلوغی و سردر‌گمی را به شما القا کند. شما میتوانید با استفاده از ست‌های چند تکه اکسسوری تناسب راحت تری برای  محیط ایجاد کنید.

 

اگر فضای سرویس بهداشتی خانه شما ، به اندازه کافی فضا و گنجایش دارد ، میتوانید از ست های 4 یا 6 تکه ی اکسسوری سرویس بهداشتی استفاده نمایید.

 

بهترین ست  های اکسسوری سرویس دستشویی باید چند ویژگی را داشته باشد:

 

از نظر جنس باید بهداشتی و حتما آنتی باکتریال باشد

با رنگبندی فضای شما  و سبک سرویس شما همخوانی داشته باشد

ظاهری شیک و زیبا داشته باشد

تنوع مدل و رنگ  داشته باشد

مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده و بهداشتی قوی داشته باشند

 

اکسسوری سرویس بهداشتی  جز الزامات یک خانه زیبا و تکمیل کننده دکوراسیون منازل است. اگرچه  نام اکسسوری در ذهن به عنوان وسایل زیباسازی و غیر ضروری برای شما ثبت شده است اما این وسایل برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و کارآمد بسیار لازم و مهم  می‌باشند.

ندانستن ضرورت یک کالا ی مهم در خانه می‌تواند منجر به مشکلات متعددی برای شما شود. عدم شناخت و انتخاب یک  وسایله ای که به راحتی چاره ساز یک خانه زیبا  خواهد بود بسیار مهم است.

یک خانه مدرن و زیبا به هارمونی و هماهنگی  کامل بین وسایل، چیدمان و سبک دیوارهای منزل دارد.

 ولی نباید در کنار زیبایی اکسسوری، کارآمدی آن ها را فراموش کرد. در زمان خرید باید به رفع نیازهای خود با کمک این اکسسوری ها به دقت فکر نمایید.