پیشگامان

افق ای تی

پیشگامان

افق ای تی

هزینه ‌های زندگی در قبرس شمالی 2022

هزینه ‌های زندگی در قبرس شمالی 2022

در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با هزینه ها و شرایط زندگی، کار، سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی آشنا کنیم.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هزینه زندگی در کشور قبرس شمالی در حدود میزان هزینه ها در ایران اعلام شده است با این تفاوت که کیفیت زندگی و میزان درآمد متوسط بالا تر است.

به عنوان مثال:برای هزینه های مخابرات و تلفن همراه در کشور قبرس شمالی دو شرکت وجود دارند که ارائه دهنده ی سرویس‌های مخابراتی هستند که  خدمات متنوعی برای کاربران در نظر می گیرند.برای دریافت سیم کارن قیمت‌ها به طور کلی . بسته به نوع سیم کارت، رایگان و یا از 80 لیر آغاز می‌شود. یک سری تعرفه‌ها و بسته هایی وجود دارد که شامل  سرویس‌های مکالمه نامحدود در داخل کشور ،مکالمه های بین‌المللی و اینترنت پرسرعت می باشد که قیمت آن ها بسته به نوع بسته و تعرفه آن ماهیانه از حداقل 150 لیر است.

همچنین برای خرید اینترنت پرسرعت  هزینه اینترنت ماهانه در کشور قبرس شمالی بین150 الی 185 لیر در نظر گرفته می‌شود. البته با توجه به نوع بسته انتخابی دسته بندی‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفته است هرچند تمام بسته ها حجم نا محدود دارند.

هزینه ی یک وعده غذایی در یکی از رستوران‌های متوسط این کشور در حدود 50 تا 80  لیر بوده ، این در حالی است که در رستوران‌های بزرگ و مرغوب هزینه برای هر فرد حداقل 150 لیر است.

بطری آب معدنی 19 لیتری در این کشور بین 10 الی 15 لیر هزینه در بر دارد و بطری های 1 لیتری 3لیر هستند.

برای تفریحات در کشور قبرس یک سری کارت‌های تخفیف دار برای مثال برای دانشجویان برای سرشکن شدن هزینه‌های موجود در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. تفریحات آبی کمی گران تر هستند ،بلیط سینما 30الی 40 لیر برای هر نفر، پینت بال بین 50الی 60 لیر هزینه برای هر نفر در بر دارد. افرادی که به غواصی علاقه دارند هزبنه ی حداقل 150 لیر ،برای سوارکاری در این کشور باید 200لیر در نظر بگیرید. افرادی که به موزه‌های گردشگری در کشور قبرس شمالی می‌روند باید 30 لیر هزینه در نظر بگیرند.

Cost of living in Northern Cyprus 2022

جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید

تماس با ما

شما برای صرفه جویی در کشور قبرس شمالی باید سعی کنید زمان‌هایی که شامل طرح‌های تخفیف دار است را برای خرید یا تفریح انتخاب نمایید.

خرید پوشاک نیز هزینه های ارزان تری نسبت به ایران دارد اگرچه به طور کلی از ترکیه کمی گران تر است با این وجود در تمام فصل تمامی فروشگاه ها دارای تخفیف هستند.

قیمت برخی کالاهای اساسی در قبرس شمالی

نان 1 الی 5 لیر

شیر 10 الی 15 لیر

روغن زیتون 40 لیر

پنیر 20 الی 40لیر

مرغ 50 لیر

گوشت قرمز 120 الی 180 لیر

ماهی از 40 لیر

سیب زمینی و پیاز 5 الی 10 لیر

سیب 10 الی 15 لیر

پرتقال و نارنگی 10تا 15 لیر

شانه کامل تخم مرغ30 الی45 لیر

Cost of living in Northern Cyprus 2022

میانگین درآمد در قبرس شمالی

ممکن است برای شما سوالاتی در این زمینه پیش بیاید که آیا درآمد در کشور قبرس شمالی می‌تواند ارزشمند باشد؟ آیا من به عنوان یک مهاجری که قصد تحصیل و کار در کشور قبرس شمالی را دارم می‌توانم از پس هزینه‌های زندگی بر آیم؟

در کل یک ارزیابی انجام داده‌ایم و به طور کلی حداقل حقوق کارمندان در کشور قبرس شمالی در سال 2022 در حدود 6090 لیر ترکیه اعلام شده است و حقوق ها به موقع پرداخت می‌شوند. در نتیجه اگر در یک خانواده ی 4 نفره 2 نفر مشغول به کار باشند می توانند زندگی مرفه با کیفیت خوبی را داشته باشند. یک خبر خوب اینکه نرخ بیکاری در کشور قبرس شمالی بسیار پایین است و رتبه سوم بیکاری را در اروپا دارد. یعنی کاریابی در کشور قبرس شمالی آنقدرها هم سخت نیست ولی نیاز به زمان،تخصص و دانش زبان ترکی استانبولی و انگلیسی دارد!

دانشجویان نیز در کشور قبرس شمالی اجازه کار تمام وقت ندارند اما کارهای پاره وقت برای این افراد فراهم شده است که در حقوق ماهیانه حدود 3000 لیر با توجه به تایم کاری خواهند داشت. در نظر داشته باشید که شما به عنوان یک دانشجو در کشور قبرس شمالی می‌توانید در واحدهای صنفی کار کنید و برخی از شرکت‌های خصوصی و رستوران‌ها نیز در جهت درآمدزایی به شما کمک می‌کنند.

Cost of living in Northern Cyprus 2022

اجاره خانه در قبرس شمالی

یک موضوع را در نظر بگیرید که میزان درآمد ماهانه شما بسیار مهم است در صورتی که درآمد خوبی داشته باشید می‌توانید نظر صاحب خانه را به خود جلب نمایید و اجاره را ماهیانه بپردازید در غیر این صورت صاحب خانه ها اجاره هر سال را در ابتدای سال دریافت می کنند. اجاره خانه در مناطق مختلف متفاوت است اما به طور میانگین برای خانه 2 خوابه از حدود 2500 لیر ماهیانه خانه برای اجاره هست لازم به ذکر است خانه ها در قبرس شمالی با فرنیچز کامل اجاره داده می شوند.

اگرچه شما با خرید ملک در قبرس شمالی می توانید اقامت این کشور را برای خود و خانواده ی خود دریافت کنید و سرمایه خود را برای خود ذخیره و بر اساس رشد بالای قیمت املاک سرمایه خود را اضافه کنید. پروسه ی اخذ اقامت شما با پرداخت 30 درصد اولیه شروع می شود. سپس مابقی پول به طور اقساط باید پرداخت شود. افرادی که از نظر هزینه در وضعیت خوبی نیستند می‌توانند از وام‌های بانکی استفاده نمایند به این ترتیب به سادگی شرایط برای خرید ملک فراهم خواهد شد به علاوه اکثر شرکت های ساختمانی شرایط پرداخت اقساط طولانی مدت دارند.

 

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از تمامی مراحل خرید ملک و معرفی پروژه های مختلف برای سرمایه گذاری با مشاورین متخصص ما در تماس باشید و از امکان مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

نظام آموزشی قبرس شمالی

آشنایی با ساختار سیستم آموزشی کشور قبرس شمالی

ساختار کلی نظام آموزشی کشور قبرس

نظام آموزشی کشور قبرس در سالهای گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و همین عامل باعث شده است که فارغ التحصیلان در سیستم آموزشی کشور قبرس در هر مقطعی در بهترین موقعیت شغلی قرار گیرند. بطور کلی مدارس کشور قبرس به دو دسته مدارس دولتی و مدارس غیرانتفاعی (بین المللی) تقسیم می شوند. هر دو نوع دارای سیستم آموزشی قوی و مدرن هستند. ترکیب دانش آموزان در کلاسهای آموزشی مدارس و دانشگاه های قبرس ترکیبی از دانش آموزان و دانشجویان قبرسی و انگلیسی زبان از سراسر دنیا هستند.

سیستم آموزشی قبرس شمالی به پنج قسمت کلی تقسیم می شود که شامل موارد زیر است

آموزش پیش دبستانیPreschool Education
آموزش دوره دبستانPrimary Education
آموزش دبیرستان دوره اول و دومSecondary Education
آموزش آکادمیک و دانشگاهیHigher Education
آموزش آزاد و غیر رسمیInformal Education

تحصیل و آموزش دوره پیش دبستانی در قبرس شمالی

در مقطع پیش دبستانی در قبرس شمالی توسط مهد کودک ها و برای سنین ۴ الی ۶ سال ارائه می شوند. مهد کودک ها  کشور قبرس شمالی در دو نوع خصوصی و دولتی موجود بوده و خانواده ها بسته به علاقه خود می توانند در مهد کودک های خصوصی و یا دولتی ثبت نام کنند. لازم به ذکر است شرکت در دوره پیش دبستانی در کشور قبرس شمالی کاملا اختیاری است.

مقطع دبستان در کشور قبرس شمالی شامل دوره شش ساله دبستان می باشد .در مقطع بالاتر شش سال دبیرستان در کشور قبرس شمالی همانند ایران برای سنین ۷ الی ۱۲ سال برگزار می شود.

تحصیل و آموزش دوره دبیرستان در قبرس شمالی

مقطع دبیرستان در کشور قبرس شمالی شامل دو قسمت دوره اول و دوم دبیرستان بوده که هر کدام سه سال به طول می انجامد. و برای گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال است. دبیرستان های کشور قبرس شمالی به دو بخش دبیرستان های دولتی و دبیرستان های خصوصی و یا همان غیرانتفاعی تقسیم بندی می شوند.

Northern Cyprus education system

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظام آموزشی قبرس شمالی با ما در تماس باشید

تماس با ما

یکی از مزیت های تحصیل در دبیرستان های خصوصی قبرس شمالی نسبت به دبیرستان های دولتی قبرس شمالی این است که تحصیل در دبیرستان های غیرانتفاعی قبرس شمالی ، باعث جذب و پذیرش بسیار آسان فارغ التحصیلان به بازار کار و  اخذ بسیار آسان پذیرش از رشته های برتر در دانشگاه های کشور قبرس و یا در سطح بین الملل می باشد. و الارقم اینکه دبیرستان های غیرانتفاعی کشور قبرس شمالی بصورت کاملا مستقل مدیریت می شوند, اما سیستم آموزشی آن ها منطبق با سیستم آموزشی تعیین شده از سمت وزارت آموزش قبرس شمالی می باشد.

همانند سیستم آموزشی مدارس ایران در کشور قبرس شمالی  دانش آموزان در ۳ سال و ۲ سال دبیرستان با ارائه مشاوره های شفاهی انتخاب رشته می کنند و بصورت تخصصی تر به تحصیل در زمینه مورد علاقه خود می پردازند. در کشور قبرس شمالی رشته های دبیرستان بطور کلی شامل ۵ گروه می باشد که دانش آموزان می بایست یکی از آنها را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که نظام آموزشی قبرس شمالی  به گونه ای طراحی شده  که دانش آموزان می تواند قبل از انتخاب رشته در محیط های کاری مختلف قرار بگیرند تا بتوانند رشته مورد علاقه خود را از نزدیکی لمس کرده و انتخاب درست تری داشته باشند.

رشته های تحصیلی در دبیرستان های کشور قبرس شمالی(دانش آموزان دوره دوم دبیرستان)

گروه اول  : شامل مطالعات کلاسیک می باشد..

گروه دوم  : شامل دروس ریاضیات، فیزیک و شیمی می باشد...

گروه سوم :  شامل دروس ریاضیات و اقتصاد می باشد...

گروه چهارم :  شامل آموزش مهارتهای کارمندی و حسابداری می باشد...

گروه پنجم :  شامل دروس زبان های خارجی و مطالعات اجتماعی می باشد...

سیستم نمره دهی در دبیرستان های قبرس

قبرس جنوبی

قبرس شمالی


سیستم نمره دهی

۱-۱۰

سیستم نمره دهی

۱-۲۰

بالاترین نمره

۱۰

بالاترین نمره

۲۰

نمره قبولی

۵

نمره قبولی

۱۰

کمترین نمره

۱

کمترین نمره

۱

Northern Cyprus education system

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخذ پذبرش رایگان با مشاورین تحصیلی بدون مرز در تماس باشید

سفارش غذای مجلسی مهمانی

سفارش غذای مجلسی مهمانی

امروزه با پیشرفت های زیاد در تکنولوژی و استفاده زیاد افراد از اینترنت زندگی انسان‌ ها دستخوش تغییرات زیادی شده است‌.

این تغییرات را امروزه در بسیاری از زمینه ها مشاهده کرده ایم که موجب آسان شدن امور مختلف زندگی گشته است. با پیشرفت روز افزون اینترنت و دسترسی راحت‌ تر به گوشی های هوشمند و همچنین استفاده از نرم ‌افزارهایی توسعه یافته کارهای خدماتی به ساده‌ ترین شکل ممکن انجام می شود. یکی از این کارها ی روزمره انجام خرید آنلاین است. خرید آنلاین می تواند همه ی لوازم مورد نیاز را شامل شود.از خرید کالاهایی مانند لباس و همچنین ابزارآلات گرفته تا سفارش غذا برای خانواده و میهمانان شما همگی جزء خرید های اینترنتی محسوب می شوند.

از سال های گذشته تا امروز اگر کسی قصد سفارش از رستوران مورد علاقه خود را داشته باشد، باید حتما با آن رستوران تماس گرفته یا به صورت حضوری سفارش دهد و پس از ثبت اشتراک خود در صورتی که آن رستوران ارسال نیز داشته باشد سفارشات خود را برای زمان مشخص ثبت کند. در غیر این صورت باید به صورت جداگانه آژانس بگیرد تا غذا را درب منزل خود تحویل بگیرد.

موارد ممکن است برای شما ساده به نظر برسد ولی زمانی که دسترسی به شماره های تلفن رستوران های اطرافتان را نداشته باشید یا در شهر دیگری به قصد سفر و تعطیلات خود اقامت داشته باشید، آن وقت انتخاب رستوران و همچنین ثبت سفارش ممکن است برای شما کمی پیچیده تر شود.

سفره خانه سنتی و کترینگ باران ، آماده ی ارائه سفارشات مجالس ،مناسبت ها ، جشن ها و خدمات دهی به ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید   

تماس با ما 

بیشتر بخوانید: سفارش آنلاین غذای شرکتی و سازمانی - کترینگ برای نذری

سفارش غذا های آنلاین

سفارش غذا های آنلاین برای شما همه ی این مشکلات را برطرف کرده است. مثلا اگر در سفر هستید می توانید رستوران های اطرافتان را جستجو و پس از آن رستوران های مختلف را مشاهده و منوی دلخواه خود را پیدا کنید‌ و سفارش خود را با پرداخت آنلاین نهایی کنید.

از وقتی که استفاده افراد از اینترنت بیشتر شد، شرکت های مختلفی با قصد ارائه سرویس های اینترنتی به وجود آمدند.

 این شرکت ها در زمینه های مختلفی به ارائه خدمات می پردازند. یکی از این سفارش های آنلاین می تواند سفارش آنلاین برای مهمانی های شما باشد.

از علت های محبوبیت این سرویس های آنلاین استفاده آسان و بهره مندی از تخفیف هایی است که برای بعضی رستوران ها برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

 شما هم می توانید یکی از این رستوران ها و یا آشپزخانه ها را انتخاب کرده و در آن ثبت نام های اولیه را برای سفارش غذا انجام دهید و پس از وارد کردن اطلاعات خود و همچنین بررسی منوی آنها، سفارش غذای خود را ثبت کنید.

 

ویژگی سفارش آنلاین

یکی از ویژگی های مربوط به سفارش آنلاین غذا در راستای بهبود تجربه ی کاربری مشتریان استفاده از نرم افزار را در نظر گرفته اند، پشتیبانی برای مشتریان است. واحد پشتیبانی به شما کمک می کند تا در زمان بروز مشکل بتوانید اطلاع رسانی کرده و به کمک کارشناسان مشخص شده آن را حل کنند. پس داشتن واحد پشتیبانی یکی از مزیت های یک سایت سفارش آنلاین محسوب می شود.

مثلا در صورتی که سفارش غذا دادید و بعد از تحویل غذا، غذای متفاوتی از آنچه سفارش داده بودید به دستتان برسد شما می توانید با پشتیبانی آنها تماس گرفته و مشکل را اطلاع دهید. کارشناسان مشکل را پیگیری می کنند و در سریع ترین زمان  آن را برای شما حل خواهند کرد.

خوب است از سرویس هایی استفاده کنید که پشتیبانی ای بسیار قوی داشته باشد.

بیوپسی سینه در تهران

بیوپسی سینه روشی است که نمونه کوچکی از بافت پستان را برای آزمایش برمی دارد. روشی برای ارزیابی ناحیه مشکوک در سینه است تا مشخص شود سرطان پستان است یا خیر. چندین روش بیوپسی سینه وجود دارد.
بیوپسی سینه نمونه ای از بافت را ارائه می دهد که پزشکان برای شناسایی و تشخیص ناهنجاری در سلول های تشکیل دهنده توده های سینه ، سایر تغییرات غیر معمول پستان ، یا یافته های مشکوک یا مربوط به ماموگرافی یا سونوگرافی استفاده می کنند. گزارش آزمایشگاهی از بیوپسی سینه می تواند به تعیین نیاز شما به جراحی اضافی یا درمان دیگر کمک کند.
پزشک ممکن است بیوپسی پستان را در موارد زیر توصیه کند:
شما یا پزشک خود احساس توده یا ضخیم شدن در سینه خود می کنید و پزشک مشکوک به سرطان سینه است
ماموگرافی شما ناحیه مشکوکی را در سینه نشان می دهد
اسکن اولتراسوند یک یافته مشکوک را نشان می دهد
MRI سینه شما یافته مشکوکی را آشکار می کند
تغییرات غیرمعمول نوک سینه یا نواحی سینه از جمله پوسته پوسته شدن ، گودی پوست یا ترشحات خونی


خطرات مرتبط با بیوپسی سینه عبارتند از:
کبودی و تورم سینه
عفونت یا خونریزی در محل بیوپسی
بسته به میزان برداشتن بافت و نحوه بهبود سینه ، ظاهر سینه تغییر کرده است
بسته به نتایج بیوپسی ، جراحی اضافی یا درمان دیگر
در صورت بروز تب ، در صورت قرمز شدن یا گرم شدن محل بیوپسی یا تخلیه غیر معمول محل بیوپسی با پزشک خود تماس بگیرید. اینها می تواند نشانه های عفونت باشد که ممکن است نیاز به درمان فوری داشته باشد.
چندین روش بیوپسی سینه برای بدست آوردن نمونه بافت از پستان استفاده می شود. پزشک شما ممکن است یک روش خاص را بر اساس اندازه ، محل و سایر ویژگی های ناهنجاری سینه توصیه کند.
انواع بیوپسی سینه عبارتند از:
بیوپسی آسپیراسیون با سوزن نازک این ساده ترین نوع بیوپسی پستان است و ممکن است برای ارزیابی توده ای که در معاینه بالینی پستان احساس می شود استفاده شود.
بیوپسی سوزن اصلی. این نوع بیوپسی سینه ممکن است برای ارزیابی توده ای از سینه که در ماموگرافی یا سونوگرافی قابل مشاهده است یا پزشک شما در طول معاینه بالینی پستان احساس می کند (لمس می شود) استفاده شود. یک رادیولوژیست یا جراح از یک سوزن نازک و توخالی برای برداشتن نمونه های بافتی از توده سینه استفاده می کند.
بیوپسی استریوتاکتیک. در این نوع بیوپسی از ماموگرافی برای تعیین محل مناطق مشکوک در سینه استفاده می شود.
بیوپسی سوزنی هسته ای با سونوگرافی. این نوع بیوپسی سوزنی شامل سونوگرافی است ، یک روش تصویربرداری که از امواج صوتی با فرکانس بالا برای تولید تصاویر دقیق از ساختارهای بدن شما استفاده می کند.
بعد از بیوپسی سینه
با همه انواع بیوپسی سینه به جز بیوپسی جراحی ، تنها با بانداژ و کیسه یخ روی محل بیوپسی به خانه می روید. اگرچه باید بقیه روز را با آرامش انجام دهید ، اما می توانید فعالیت های عادی خود را در عرض یک روز از سر بگیرید. کبودی بعد از روش های بیوپسی سوزنی اصلی شایع است. برای تسکین درد و ناراحتی بعد از بیوپسی سینه ، می توانید از مسکن های غیر آسپرین حاوی استامینوفن (تیلنول ، دیگران) استفاده کنید و در صورت نیاز برای کاهش تورم از یک بسته سرد استفاده کنید. اگر بیوپسی جراحی داشته باشید ، به احتمال زیاد بخیه برای مراقبت دارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

چرا قبرس شمالی سرمایه گذاری کنیم؟

چرا قبرس شمالی سرمایه گذاری کنیم؟

در این مقاله به موارد و برخی از خصوصیات قبرس شمالی می پردازیم

چرا قبرس شمالی مکانی مناسب برای خرید ملک و سرمایه گذاری است؟

قیمت  مقرون به صرفه ملک:

قیمت ملک در قبرس شمالی نسبت به کشور های  اروپایی دیگر بسیار کمتر و مناسب تر است .بازار ملک در قبرش شمالی روبه رشد هست این یکی از علت های مهم برای مهاجرت به کشور قبرس شمالی است.

Why invest in Northern Cyprus?

آب و های مدیترانه ای:

قبرس شمالی دارای آب و هوایی مدیترانه و معتدل است . که تابستان های خشک و طولانی و زمستان های معتدل دارد . در این کشور خبری از باد های سرد و برف نیست . این کشور 300 روز آفتابی با هوای مطبوع دارد و هوای این کشور جزو برترین هواهای تمیز در جهان هست.

Why invest in Northern Cyprus?

امنیت بالا:

امنیت کشور قبرس شمالی بسیار بالا هست و جرم و جنایت در اینجا نزدیک به صفر هست بطوری که افراد در این کشور درب ماشین های خود را باز می گذارند و میروند.  طبق ارزیابی های مجله ی اکسپرس این کشور 5 امین رتبه از نظر امنیت در جهان را دارد.

Why invest in Northern Cyprus?

سرمایه گذاری موفق  و پرسود:

در کشور قبرس شمالی سرمایه گذاری های مناسبی وجود دارد که یکی از بهترین آنها سرمایه گذاری ملک هست این به علت رشد درصد سالانه ملک در قبرس شمالی بوده و از آن جایی که کشوری رو به توسعه هست قیمت ها رو به افزایش هستند. و تا جایی که سالیانه 10 تا 15 درصد قیمت املاک بر اساس پوند انگلستان افزایش دارند .

Why invest in Northern Cyprus?

هزینه های زندگی کم:

یکی دیگر از شرایط خوب این کشور هزینه های پایین برای زندگی هست. قبرس شمالی از لحاظ پایین بودن هزینه های زندگی جزو رتبه های برتر در میان کشور های مدیترانه ای است. قیمت مواد خام و محصولات با قیمت کم و کیفیت برابر و یا بهتر است

Why invest in Northern Cyprus?

امکان پرداخت اقساط بلند مدت و بدون بهره:

برای خرید ملک می توان شرایط اقساط برای پرداخت را انتخاب کرد . وجود شرایط های پرداخت اقساط بلند مدت بدون بهره  که این یکی از امتیاز های مناسب برای خرید ملک در این کشور هست.

Why invest in Northern Cyprus?

شرایط اقامتی آسان :

شما از سه جهت می توانید اقامت این کشور را بگیرید 1. سرمایه گذاری و خرید ملک 2. اقامت تحصیلی 3. اقامت کار و بیزینس

که بهترین،سریع ترین و آسان ترین  آنها خرید ملک هست. چون شما علاوه بر دریافت اقامت قسمتی از خاک  قبرس را می خرید و روی آن سرمایه گذاری می کنید و اقامت دائم می گیرید. ولی برای  اقامت تحصیلی و کاری شما پس از اتمام اقامت باید کشور را ترک کنید.

نکته خوب و مهم این هست که حتی اگر شما ملکتان را با شرایط اقساط خریداری کنید . نیاز به پرداخت کامل نیست و پس از پرداخت1/3 هزینه ی ملک به عنوان پیش پرداخت شما اقدام به دریافت اقامت و باز کردن حساب بانکی می کنید.

تحصیل :

برای تحصیل قبل از دانشگاه مدارس دولتی رایگان و مدارس بین المللی با مدارک معتبر از کمبریج هستند ،همچنین 8 دانشگاه بین المللی معتبر با رنکینگ بالا در قبرس شمالی هست که این امتیاز خوبی برای این کشور است

Why invest in Northern Cyprus?

برای دریافت اطلاعات بیشتر برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت قبرس شمالی با مشاورین خانه ی بدون مرز در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

تماس با ما

Why invest in Northern Cyprus?