پیشگامان

افق ای تی

پیشگامان

افق ای تی

بخش تخصصی تصویر برداری جنین

بخش تخصصی تصویر برداری جنین


بخش تخصصیدر

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی الوند آماده ارائه خدمات رادیولوژی با برخورداری از بروزترین تجهیزات روز دنیا در خدمت مراجعین و بیماران محترم می باشد
آگاهی از سلامت جنین قبل از تولد برای مادران باردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگرچه بیشتر مادران باردار دوست دارند بدانند جنینی که در شکم دارند پسر است یا دختر؟ اما مطمئنا برای همه مادران باردار سلامت نوزاد آینده شان اهمیت زیادی دارد. اختلالات هنگام تولد اختلالاتی هستند که نوزاد با آنها متولد می شود. مثالهایی از اختلالات هنگام تولد شامل : ناهنجاری های کروموزومی شایع مانند سندرم داون (منگولیسم)، سندرم ادوارد (کروموزومی 18) و سندرم پاتو (کروموزومی 13)، اختلالات قلبی، نقائص لوله عصبی و … در این بین می توان گفت سندرم داون که شایع ترین ناهنجاری ژنتیکی در جهان است منجر به تولد نوزادی با اختلال متنوع ذهنی و جسمی می شود. از هر 1000 کودک متولد شده یک کودک مبتلا به سندرم داون است.

بخش تخصصی تصویربرداری جراحی و ارولوژی

بخش تخصصی تصویربرداری جراحی و ارولوژی


بخش تخصصیارولوژی

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی الوند آماده ارائه خدمات رادیولوژی با برخورداری از بروزترین تجهیزات روز دنیا در خدمت مراجعین و بیماران محترم می باشد
تکنیک و فرایند مورد استفاده برای ساختن تصاویری ازبدن انسان یا بخش‌ها و عملکردهای آن برای اهداف کلینیکی و روش‌های پزشکی که در جستجوی شناخت، درمان و بررسی بیماری‌ها و انجام اعمال جراحی یا علوم پزشکی است. تصویربرداری پزشکی، تداخلی است از چند شاخهٔ علوم همانند فیزیک پزشکی ، مهندسی پزشکی ، زیست‌شناسی، و اپتیک می باشد

هتل در تهران

هتل لاکچری تهران


هتل لاکچری تهران، انتخاب سخت افزار مناسب برای یک سیستم مدیریت اموال، به دشواری انتخاب یک نرم‌افزار مناسب نیست. امروزه بخش اعظم سخت افزارهای موجود در بازار با سیستم های عامل استاندارد کامپیوترها هم خوانی دارند. توجه به این موضوع ضروری است، چون بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزاری به گونه‌ای نوشته شده اند که تنها روی این سیستم های عامل استاندارد اجرا می شوند. به هر حال شما باید سخت افزار خود را بر مبنای توانایی مورد نیاز برای کار با نرم‌افزار مورد نظرتان انتخاب کنید.

هتل لاکچری در میدان انقلاب تهران

ایجاد ارتباط در بین پایگاه داده‌های کامپیوتری(تبادل یا شبکه بندی اطلاعات) بسیار مهم است. از ان جا که هرروز کاربرد کامپیوترها پیچیده تر میشود، ایجاد ارتباط در بین پایگاه داده‌ها ضروری است. اطلاعات کسب شده از میهمانان به هنگام رزرو میتواند از سوی بخش بازاریابی و فروش هتل لاکچری تهران برای انجام تهیه امور مورد استفاده قرار گیرد.

قرار دادن سخت افزار در ایستگاه‌های کاربری باید بر مبنای تحلیل گردش کار هتل لاکچری مشابه استفاده شده برای هر فرایند یا تجهیزات جدید باشد. نیازهای مهمان(که کاربر نهایی خواهد بود)، کارمندی که تجهیزات را فعال میکند و دیگر پرسنلی که می خواهند به اطلاعات دسترسی یابند را همواره مدنظر قرار دهید. اطلاعاتی که شما از تحلیل نیازها به دست آورده اید، شما را در تبادل نیازهای خاص با مشاوران کامپیوتر که یک سیستم مدیریت اموال شما را در هتل لاکچری تهران نصب می کنند کمک و یاری خواهد داد.

عوامل دیگری که باید در انتخاب یک سیستم مدیریت اموال در هتل لاکچری تهران مناسب مد نظر قرار گیرد عبارتند از: درخواست های مشتری، طراحی و نصب، آموزش، منبع برق پشتیبانی و نگهداری. انتخاب یک برنامه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب به مدیران هتل لاکچری تهران کمک می کند تا نحوه ارائه سرویس به میهمانان و روحیه کارکنان را به حد ایده آل برساند. اگر قرار است از تجهیزات به نحوی مطلوب استفاده شود، باید پرسنلی که از سیستم ها استفاده میکنند آموزش کامل دیده باشند. برخی از شرکت های کامپیوتری برای تبلیغ برنامه ها و شبکه های کامپیوتری خود، شبکه های مجازی به هتل لاکچری تهران اجاره می‌دهند تا در جهت آموزش و آشنایی پرسنل از آن استفاده شود. این شیوه به پرسنل اجازه می‌دهد تا پیش از به کارگیری سیستم با آن آشنا شده و تجربه اندوزی کنند. اگر برق قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ این نگرانی به همراه احتمال ضعیف شدن برق توسط فروشندگان کامپیوتر بررسی شده است. دستگاه های برق اضطراری باتری دار هنگام قطع برق مورد استفاده قرار می گیرند تا مانع از بین رفتن داده های عملیاتی شوند. مدیران هتل لاکچری تهران که مشکلات ناشی از قطع برق را تجربه کرده اند، به حفظ ارتباط بین بخش‌های مختلف و ثبت هزینه‌ها اهمیت می‌دهند. موضوع مهم در اتخاذ یک سیستم مدیریت اموال توافق نامه نگهداری است. در توافق نامه باید هزینه های مربوط به تغییر و جایگزینی سخت‌افزار و نرم‌افزار در نظر گرفته شده باشد. باید موارد مربوط به سرویس اضطراری و مدت زمان لازم برای سرویس کلی فهرست شده باشد. استفاده از تجهیزات شرکت اجاره دهنده، متضمن سودآوری قرارداد فوق می باشد.

هتل های تهران روی نقشه

هتل های تهران روی نقشه


هتل های تهران روی نقشه

پذیرشگر و مسئول رزرو، فرصت ارائه نرخ های مختلف اتاق به شیوه‌ای که منعکس‌کننده ویژگی‌های مثبت محصول می باشد را دارند. میهمانانی که با بالاترین یا پایین ترین نرخ بدون هیچ گزینه ای، اتاق را دریافت میکنند فرصتی برای تصمیم‌گیری نداشته‌اند. هیچ گاه نباید به ظاهر میهمان بسنده کرد، چون ممکن است میهمانانی که می‌خواهند از بهترین تسهیلات استفاده کنند، این گونه به نظر برسند که استطاعت  خرید اتاق کنار آسانسور را دارند یا میهمانان دیگری که به نظر میرسد میتوانند استطاعت سوئیت پرزیدنت را داشته باشند، ممکن است فقط بودجه کافی برای اتاق نزدیک آسانسور را دارا باشند. رزروهای تلفنی باعث می گردد مسئول رزرو بر اساس ظاهر شخصی میهمانان قضاوت نکند. بنابراین یک برنامه فروش طراحی شده از قبل، برای به حداکثر رساندن نرخ اتاق برای تمام مهمان ها باید ایجاد شده و به پرسنل فرانت آفیس هتل های تهران روی نقشه آموزش داده شود.هتل های تهران روی نقشه

 آگاهی از مبلمان اتاق هتل های تهران روی نقشه، ویژگی های خاص، چشم انداز و دامنه نرخ برای تحقق برنامه به حداکثر رسانی نرخ اتاق هتل های تهران روی نقشه ضروری است. ویژگی های برشمرده باید به گونه‌ای توصیف شوند که آن ها را بهتر از سایر اتاق ها نشان داده و میهمان را برای خرید آن ها ترغیب کند. مهم ترین بخش این برنامه، اطمینان از این موضوع است که پرسنل پذیرش هتل های تهران روی نقشه می توانند این کار را به خوبی انجام دهند.

پرسنل هتل های تهران روی نقشه باید تشویق شوند تا نگرش مناسبی نسبت به فروش پیدا کنند. اتخاذ یک برنامه تشویقی برای پرسنل پذیرش و مسئول رزرو هتل های تهران روی نقشه در بهبود این نگرش بسیار مفید خواهد بود. پذیرشگر یا مسئولان رزرو که مهمانان سرزده، میهمانان دارای رزرو قبلی یا میهمانان در حال انجام رزرو را پذیرش می کنند، باید آگاهی و اطلاعات زیادی در مورد محصول در حال فروش داشته باشند. آشنایی با مبلمان اتاق هتل های تهران روی نقشه،  ویژگی های خاص، طرح طبقه، چشم انداز و دامنه نرخ از طریق تجربه و آموزش به دست می آید. آموزش یک پذیرشگر جدید در فرانت آفیس شامل سر زدن به اتاق های مختلف و محل‌های عمومی هتل است. این بازدیدها باید با تهیه و ارائه بروشور های مربوط به موجودی اتاق ها، مبلمان اتاق های مختلف، ویژگی خاص و نمودار طبقات همراه باشد. دامنه نرخ اتاق باید با تهیه بروشورهای ویژه به اطلاع میهمانان برسد. با این حال استفاده از نرخ های خاص باید با برنامه شفاف پشتیبانی و به پرسنل هتل های تهران روی نقشه ابلاغ شود. مدیر فرانت آفیس هتل های تهران روی نقشه باید با مطالعات موردی، استثنائات در دامنه نرخ را تعیین کرده و آموزش های مناسب برای معرفی دوره هایی با میهمان کم، اشغال صد درصد و رزرو بیش از حد را در نظر بگیرد.

 پرسنل نه تنها باید با ویژگی‌های هتل های تهران روی نقشه آشنا باشند، بلکه باید با توصیف مثبت از بخش ها و اتاق های مختلف، میهمان را ترغیب کنند. اتاقی که دارای دکوراسیون گچ بری، تختخواب سایز شاهانه، صندلی های مناسب و... است، میهمان را ترغیب می‌کند تا استفاده از اتاق های مجلل را تجربه کند.

البته همه پرسنل از توانایی فروش برخوردار نیستند. در واقع بسیاری از افراد معمولاً در کار فروش خجالتی هستند. این گونه متصدیان باید تشویق شوند تا با تمرین، این مهارت را به دست آورند. چگونه یک مدیر فرانت آفیس هتل های تهران روی نقشه می تواند این مهارت ها را سرعت بخشد؟

هر کدام از ویژگی های اتاق باید به عنوان دلیلی برای میهمان، برجسته شود. به عنوان مثال اگر مسئول فروش، یک اتاق با  فضای جلسه کوچک اضافی با نرخ بالاتر را به عنوان یک ویژگی جذاب تبلیغ می کند، فردی که در حال رزرو اتاق است ممکن است با آگاهی از این گزینه خوشحال شود، چون وی می تواند بدون نیاز به اجاره دو اتاق، امور تجاری خود را انجام دهد.

پذیرشگر باید برای شناسایی نیاز های جزئی میهمان آموزش ببیند. اگر فرد تماس گیرنده قصد دارد اتاق را به عنوان هدیه برای والدین خود رزرو کند، مسئول رزرو باید یک اتاق با چشم انداز رودخانه یا ساحل را به وی پیشنهاد کند. نکات مهم همواره در موقعیت های رو در رو و تلفنی وجود دارند. همه افراد نمی‌توانند این کلیدها را شناسایی کنند چون برای شناسایی آن ها آموزش ندیده‌اند. بنابراین باید یک روند آموزشی برای پذیرشگران ایجاد و ارائه شود. وقتی پذیرشگر توانایی برآورده کردن نیاز های مهمان را دارد، در این زمان یک نگرش خوب برای فروش شکل گرفته است.

بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران
شما اینجا هستید:   خانه \ معرفی اورین \ هتل اورین \ بهترین رستوران های تهران
بهترین رستوران های تهران، در بهترین رستوران های تهران سرمایه گذاری بر نحوه ارائه سرویس و میهمان‌نوازی امری ضروری است به همین علت کارشناسان برای ارزیابی عملکرد هتل های زنجیره ای وقت زیادی می گذارند، به طور مثال ارزیابی کارشناسان شرکت هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون حاکی از آن است که سالیانه ۱۲ میلیون مهمان از درهای هتل های رادیسون عبور می‌کنند

رستوران هتل اورین بهترین رستوران های تهران

و به طور میانگین هر کدام از آنها ۱۲ مرتبه با دربان، متصدی فرانت آفیس و صندوقدار و دیگر پرسنل هتل تماس دارند که مجموعاً ۱۴۴ میلیون شانس برای هتل های رادیسون جهت تاثیرگذاری بر میهمانان فراهم می کند. تمرکز بر روی پرسنلی که مستقیماً با میهمانان تماس دارند سبب شد که در دهه ۱۹۹۰ هتل های رادیسون جایزه های معتبر جهانی را برای رضایت مشتری دریافت کند. ناتوانی در استفاده از این فرصت ها، تاثیر مخربی بر موفقیت مالی هتل می‌گذارد.

در بهترین رستوران های تهران از جمع مشتریانی که از سرویس هتل و رستوران هتل محل اقامت خود شکایت می کنند، بین ۵۴ تا ۷۰ درصد آن ها در صورتی که مشکل شان حل شود، مجدداً با سازمان کار می‌کنند. اگر مشتری احساس کند که مشکل وی فوراً برطرف شده است، این رقم حتی به ۹۵ درصد هم می‌رسد معمولاً مشتریانی که در یک سازمان با مشکل روبرو می‌شوند، موضوع را با حداقل ۲۰ نفر دیگر در میان می‌گذارند و همچنین مشتریانی که به یک سازمان شکایت کرده و شکایت آن ها به صورت راضی کننده ای مورد بررسی قرار گرفته است، به طور میانگین به ۵ نفر در مورد برخوردی که با آن ها شده است توضیح می دهند.

موضوعات مربوط به نحوه ی ارائه سرویس و میهمان نوازی به میهمان می‌تواند برای کارفرما مفاهیم متفاوتی داشته باشد. میهمانی که رفتار مناسبی با او نشده است تصمیم می گیرد با هتل دیگری کار کند، همچنین ممکن است بر دیگر میهمانان تاثیر بگذارد، به نحوی که آن ها به هتل شما مراجعه نکنند یا این که به همکاری با شما ادامه ندهند. کارفرمایانی که از مباحث رقابت در بازار آگاهی دارند، بهتر می‌دانند که تبلیغات منفی چگونه بر صورت سود و زیان آن ها تاثیر می گذارد. تاثیر انباشته سرویس ضعیف را می توان با مثال زیر بهتر نشان داد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده اگر یک رستوران یا هتل در ارائه سرویس مطلوب به ده نفر از میهمانان خود در یک روز خاص ضعیف عمل کند، تنها یکی از میهمانان مشکل را به پرسنل هتل اطلاع می‌دهد. بنابراین اگر مشکل فورا حل شود میهمان مورد اشاره به همکاری خود با هتل یا رستوران ادامه خواهد داد. او هم چنین موقعیت هایی برای تاثیرگذاری روی پنج نفر از مشتریان بالقوه هتل یا رستوران خواهد داشت. اما از سوی دیگر آن 9 میهمانی که شکایت خود را به اطلاع پرسنل هتل رسانده اند ولی حل نشده، احتمالاً همکاری خود را با هتل قطع می کنند و هر کدام از آن ها این مشکل را تقریباً به ۲۰ میهمان بالقوه دیگر اعلام خواهند کرد و مجموعاً ۱۸۰ نفر این ذهنیت منفی را نسبت به هتل یا رستوران پیدا می‌کنند. اگر در این مثال هتل یا رستوران مجموع میهمانان ناراضی را در یک سال تحت پوشش قرار دهد، بیشتر از شصت هزار نفر برداشت منفی از هتل یا رستوران پیدا خواهند کرد. بار مالی تعداد افرادی که برداشت منفی از هتل شما پیدا کرده اند قطعاً فاجعه‌آمیز خواهد بود. برخورد میهمان‌نوازی با مسافران هتل موضوعی است که باید به عنوان یک اصل پذیرفته شود و برای تحقق، سازماندهی گردد. مدیریت انجام میهمان نوازی در هتل یا رستوران و اموزش صحیح پرسنل و طرز برخورد درست ان ها با میهمانان بسیار حائز اهمیت است. تصمیم‌گیری در مورد این که پرسنل رستوران چگونه باید سرویس مطلوب ارائه کنند و میهمان نواز باشند کافی نیست بلکه میهمان‌نوازی باید برای تمام میهمانان به صورت دائمی ارائه شود. مدیران رستوران باید یک برنامه مدیریت سرویس را طراحی و اجرا کنند این برنامه باید بر مبنای اصول صحیح مدیریتی باشد که بر اساس نیازهای میهمانان و تعهد هتل و رستوران برای برآورده کردن نیازها طراحی شده باشد.

وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. شاید انتخاب یک رستوران خوب در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری دایر است کار بسیار سختی باشد. چنان چه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید با ما همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. ما در ادامه دو مورد از بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی میکنیم و در مورد غذاهایشان توضیح میدهیم و میزان عملکرد رضایت میهمانان بهترین رستوران های تهران را بررسی مینماییم.

رستوران گردان برج میلاد ؛ ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی.

رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد. در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جزو یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است. آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای این مجموعه رستوران ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. شعبات این رستوران که امکان تجربه نوش جان کردن غذا در دل طبیعت، بر بلندای یک برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان را فراهم می سازد، برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ شده و امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… را برای راحتی بیشتر میهمانان آماده کرده است. سه شعبه از این مجموعه رستوران در تهران واقع شده که یکی از آن ها رستوران ارکیده آرژانتین می باشد که در قلب تجاری و مرکز تهران واقع شده است و یک محیط کلاسیک برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. شعبه دیگر ارکیده در تهران، شعبه اقدسیه می باشد. این رستوران که بر بلندای یک برج واقع شده آماده پذیرایی از محافل شما در لوکس‌ترین حالت ممکن می باشد و به شما امکان تماشای یک چشم انداز بسیار زیبا از تهران را فراهم می کند. شعبه سعادت آباد که هفتمین شعبه ارکیده است یکی از شیک ترین رستوران های تهران است که در دو طبقه ساخته شده و طبقه دوم یک کافه بی نظیر برای نوش جان کردن کامل ترین منوی کافه ای است.